Nokia 3310 v. 5.03 flash problem
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 14-12-01 12:35

Jeg har prøvet at unlocke en NOkia 3310 v. 503 med en fatal fejl.
Telefonen vil nu ikke tænde mere.
Og Dejan Flasher vil ikke slette flashen og indlæse en ny backup-flash fx
ver. 4.45
Jeg har ikke backupflash til 5.03, så jeg kan ikke komme backupen tilbage i
telefonen.

Hvis en venlig person ville sende mig en backup af Nokia v.5.03 kan jeg
prøve om Dejan flasher vil indlæse denne backup.

Jeg poster tilbage til denne tråd så snart en venlig person har sendt mig en
backup til Nokia v. 5.03 , så andre ved at jeg har modtaget filen.

VH
Jesper

Fra : Devoted

Dato : 14-12-01 13:08

Har du prøvet GSMUNLOCK? http://www.gsmunlock.dk

Der findes alle de flash der er tilgængelige i offentligheden, plus lidt
til.

Mvh..Søren

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 14-12-01 14:57

jeg har kigget på www.gsmunlock.dk men der findes ingen backup af v. 5.03
til Nokia : (

/Jesper

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-12-01 11:23

"Jesper Rasmussen" <afterdark@worldonline.dk> skrev i

> jeg har kigget på www.gsmunlock.dk men der findes ingen backup af v.
> 5.03 til Nokia : (

Drop en mail hvis du ikke finder en så skal jeg lave en...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Falckmand

Dato : 16-12-01 22:04

Hej Jesper
Hvis du ikke har fundet en backup 5.03 til 3310 ,så har jeg en fra
00200000-00300000.
Lad lige høre fra dig .

Mvh. Lars

Nokia & Ericsson unlocking