iPod! Nogen der har en?
Fra : thomas schreiber

Dato : 12-12-01 22:12

Hej,

Damn den ser lækker ud. Er kun 10cm x 6cm x 2cm / 185gr.

Mon den er pengene værd? Damn den er lækker...

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-12-01 12:28

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Hej,
>
> Damn den ser lækker ud. Er kun 10cm x 6cm x 2cm / 185gr.
>
> Mon den er pengene værd? Damn den er lækker...

Jeg tror bestemt den er pengene værd. Den løse da et kæmpe problem i fx.
bilen. Vi har en lille pisseæske af en 127 og i den kan der dårligt
sidde et stereoanlæg, men med iPod'en så kan man jo fjerne afspilleren,
men fx. lade en forstærker sidde under sædet. Så slipper man også for at
have CD'ere og deslige liggende i bilen.

Eller hvad med en fest ? Det eneste man behøver er en motherfucker af en
forstærker samt nogle ordentlige Cerwin Vega fætre, så kører det
bare........

Der er mange muligheder.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-12-01 17:21

> [...]
> men fx. lade en forstærker sidde under sædet. Så slipper man også for at
> have CD'ere og deslige liggende i bilen.

Ja og så har du samtidig fordoblet værdien af bilen.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 14-12-01 19:41

> Ja og så har du samtidig fordoblet værdien af bilen.

Arhh, mon det kan gøre det.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-12-01 21:20

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Arhh, mon det kan gøre det.

Hvis tanken er fuld, så passer det nu meget godt.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Simon T