Blodsukker-målings-apperatur
Fra : Henrik

Dato : 11-12-01 11:46

Hej NG !

Min kæreste har fået konstateret gravid-sukkersyge (diabetes-2). Det volder
hende en del kvaler at skulle stikke sig i fingrene for at få målt
blodsukkeret.

Findes der alternative metoder ? - vi har prøvet ørerene - men det er lidt
svært at skulle gøre alene - især 4 gange på en dag.

Jeg tænkte at der måske fandtes et integreret apparat - hvor "stik" og
"måler" sad i een og samme enhed.

Alle kommentarer er velkomne,

Henrik

Fra : Henrik Møller

Dato : 17-12-01 18:42

Jeg mener at Bang & Olufsen på et tidspunkt har lavet sådan et apperat.
Deres Medicom selskab laver meget til diabetes folket som distribueres
gennem Novo Nordisk. Måske kan du finde noget på B&O Medicom eller Novo
Nordisk hjemmeside.

Henrik

Fra : janh

Dato : 16-01-04 19:08

"Henrik" skrev d. 11-12-01 11:46 dette indlæg :
> [...]
> svært at skulle gøre alene - især 4 gange på en dag.
>
> Jeg tænkte at der måske fandtes et integreret apparat - hvor "stik" og

janh

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-01-04 20:00