Salg af iMac
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 10-12-01 17:15

Er der nogle der har en idé om, hvad jeg kan sælge min iMac (rev. B) 233
mhz, 192 mb ram, OS 9.2? Evt sammen med en extern USB CD-brænder (One
Tech CD RW - det skulle være den samme som en Ricoh, MP7040A CD-R/RW.
Toast henter den ind som en Teac W54E)

Som sagt pris på enhederne hver især og evt. en samlet pris. Også gerne
hvor det er godt at komme af med sådan noget.

På forhånd tak
Carsten

Fra : Henrik Krogh

Dato : 10-12-01 23:02

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Er der nogle der har en idé om, hvad jeg kan sælge min iMac (rev. B) 233
> mhz, 192 mb ram, OS 9.2?

Jeg vil gætte på omkring 5000. for i mac'en
Et sted at sælge skidtet er i dk.marked.privat.edb.mac eller på
mediamac.dk
Brænderen aner jeg ikke....
Hvorfor sælger du er du ved at gå over til en anden pla(d)tform... er
det kulturen der tvinger dig

Fra : Jakob H K

Dato : 10-12-01 23:17

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> Jeg vil gætte på omkring 5000. for i mac'en

Det virker som en meget høj pris, jeg har da set udgående imacs til
omkring 7000 kr, med garanti og det hele. Jeg ville højst give 2-3000
kr. (hvis jeg ellers ville have en imac

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-12-01 23:53

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> Jeg vil gætte på omkring 5000. for i mac'en
> Et sted at sælge skidtet er i dk.marked.privat.edb.mac eller på
> mediamac.dk

5000 er voldsomt meget mere end hvad man kan forvente at få for en 233
imac. 2500-3000kr er mere realistisk, hvis den skal sælges på nettet. i
den Blå Avis kan man være heldig at få 500kr mere.

Man kan selvfølgelig også sælge til en veninde og fortælle hende at
7000kr er ren foræringspris

> Brænderen aner jeg ikke....

nok ikke mere end 1000kr

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-12-01 11:52

> Man kan selvfølgelig også sælge til en veninde og fortælle hende at
> 7000kr er ren foræringspris

Du mener vist eks. veninde!

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-12-01 12:08

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Du mener vist eks. veninde!

lyder som om du har prøvet det ?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-12-01 21:30

> lyder som om du har prøvet det ?

Nej, jeg holder det inde for familien - det kommer der ingen "eks'er" ud
af.

(Men vi ses måske ikke så tit som før...)

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-12-01 22:24

> Nej, jeg holder det inde for familien - det kommer der ingen "eks'er" ud
> af.
>
> (Men vi ses måske ikke så tit som før...)

lyder som om det er værd at prøve...