Opdatering til Fuld version
Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 10-12-01 13:34

Hej NG!
Er der nogen af jer der vil hjælpe min (fattige) ven. Jeg har nemlig hørt at
Mac OS (den nyeste version)'s opdatering har en eller anden bug. Rygterne
siger at det er meget nemt at få hele Mac OS ved bare at købe en opdatering
til 20$... Kan i hjælpe..

ZtinKyFinGaZ

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-12-01 13:40

In article <9v2a4m$1il$1@news.cybercity.dk>,
"ZtinKyFinGaZ" <ztinkyfingaz@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> siger at det er meget nemt at få hele Mac OS ved bare at købe en opdatering

Du kan få den helt gratis ved at downloade en piratkopi.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : thomas schreiber

Dato : 10-12-01 14:03

Den er sikkert også gratis hvis du går ud og stjæler den i en butik. Og så
får du et adrenalin sus med i købet!
Ville dog råde din ven til at købe den i en butik. Så må han undvære at gå i
byen i 2 måneder.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Op i røven med netetikette !
Regler er kun til for at sure mennesker har en undskyldning for at brokke
sig!

Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 10-12-01 21:52

Hmmmm..... Ikke et rigtig godt svar... Hvis I ikke ved det, kunne I lade
være med at svare

ZtinKyFinGaZ

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 10-12-01 22:11

On 10/12/01 21:52, in article 9v37c1$1e33$1@news.cybercity.dk,
"ZtinKyFinGaZ" <ztinkyfingaz@jubiipost.dk> wrote:

> Hmmmm..... Ikke et rigtig godt svar... Hvis I ikke ved det, kunne I lade
> være med at svare
>

> ZtinKyFinGaZ

Jeg skal da gerne svare (igen). Se mit indlæg i går kl. 11:11 under
re:Billigt Mac X???

Hilsen Jens.

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-12-01 01:45

ZtinKyFinGaZ <ztinkyfingaz@jubiipost.dk> wrote:

> Hmmmm..... Ikke et rigtig godt svar... Hvis I ikke ved det, kunne I lade
> være med at svare

Det er da et fint svar. Det og de andre svar går ud på, at folk
ikke bryder sig om, at man ikke betaler for sin software. Du ser ud til
at være pc-bruger. Det sker ikke helt sjældent, at pc-brugere spørger om
piratkopier og den slags her i gruppen. De bliver som regel mødt med
lignende svar, og det kan de slet ikke forstå. Det er mit indtryk, at
man i pc-kredse har et noget andet forhold til piratkopier. Efter hvad
jeg har hørt, kopierer man med arme og ben, og nogle praler ligefrem
med, hvor mange penge de har programmer for. At de så slet ikke har brug
for alle de avancerede programmer er en anden sag. Mac-brugere
piratkopierer vist ikke så meget, men helt hellige er de nu ikke.
Piratkopiering eksisterer bestemt også i Mac-kredse. Man skal bare lede
lidt længere.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : thomas schreiber

Dato : 11-12-01 20:10

Jeg har sku selv for over 15K software til Mac som er købt og betalt.
Hvis softwaren er god, køber jeg det. Sådan burde alle have det.

Syntes det er ok at prøve "warez", men hvis man vil mere end bare
prøve det, så køber man det. Ikke sandt'?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy