4. album fra Chemical Brothers
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 10-12-01 12:39

Jeg er her i weekenden kommet i besiddelse af det kommende album fra CB. En
af mine kammerater fik det sendt ved en fejl..!!! Efter første
gennemlytning, og taget i betraktning at man godt kan høre at det ikke 100%
færdig produceret, kan jeg godt sige at i skal glæde jer hvis i CB fan,
eller blot godt kan lide det tidligere.
Specielt åbningsnummret, come with us, er jeg helt tosset med. Den fulde
track liste er som følger:
Come with us
It began in afrika
Galaxy Bounce
Star Guitar
Hoops
My plasic Eye
The state were in
Denmark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pioneer Skies
The test

Altså ti numre. Det kan selvfølgelig godt være at der kommer flere på den
endelig album, det ved jeg af gode grunde ikke noget om.
Selve titlen på albummet ved jeg ikke noget om, men de numre jeg har ligger
bare i en mappe der hedder: Chemical Four (advanced). Om det så skulle være
den rigtige titel tror jeg nu ikke.
Hvis det har interesse kan jeg godt sende albummet til nogle, men kun hvis
de lover at gå ud og købe det når det kommer i butikkerne.

MVH Jakob A
ICQ 8620287

Fra : The Invisible Man

Dato : 10-12-01 20:27

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c149fa3$0$197$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Hvis det har interesse kan jeg godt sende albummet til nogle, men kun hvis
> de lover at gå ud og købe det når det kommer i butikkerne.

Hej Jakob!

"Chemical 4" var kun arbejdstitlen - ligesom "It Began In Afrika" hed
"Electronic Battle Weapon V". Udgivelsestitlen bliver "Come With Us" præcis
som åbningsnummeret og releasedate er sat til 28/1 2002.

med venlig hilsen,
Larz

Fra : Invisible Man

Dato : 10-12-01 20:48

"The Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
præcis
> som åbningsnummeret og releasedate er sat til 28/1 2002.

Skal lige nævne at de udgiver singlen "Star Guitar" engang i starten af
januar...

hilsner, I.M.