Spørgsmål til de garvede!
Fra : Anden

Dato : 08-12-01 15:23

Hej drenge eller piger.

For det første min kammerat har en 3310 version 4.24
Han kom til at slette softwaren fra 200000 til 310000.
Han tog en backup af sin telefon fra 200000 til 400000.
Problemet er bare at jeg har hørt at man sletter imei nr. hvi man går over
de 310000.
Kan han smide backupen over i telefonen igen, han har jo taget hans imei med
i backupen.

Er der nogle der ved noget om det?

Jeg vil meget gerne have en udybdet forklaring.
Ellers som bare med en kort, bedre lidt en ingenting.

Hilsen
Anden

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-01 15:53

Anden skrev:

>Er der nogle der ved noget om det?

Hvis han har taget backupen fra sin egen telefon, så er der slet ingen
problemer - det er jo hans eget IMEI-nummer han evt. ligger ind i
telefonen igen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Anden

Dato : 08-12-01 15:59

Tak Lasse for sådan et hurtigt svar
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en