Office 2001 problem
Fra : D. Højsholt

Dato : 07-12-01 11:03

Hejsa,

De øverste bjælker i Microsoft Office 2001 er væk! Det vil sige, at File,
Edit, View m.m. ikke kommer frem, når jeg sætter cursoren op på dem. Den
eneste bjælke der fungere er Font.
Jeg har hentet den sidste nye update til Office 2001, men det hjalp ik'!
Er der nogle der kender til dette problem?
På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Højsholt

Fra : J. C. Voss

Dato : 07-12-01 11:21

D. Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> De øverste bjælker i Microsoft Office 2001 er væk! Det vil sige, at File,
> Edit, View m.m. ikke kommer frem, når jeg sætter cursoren op på dem. Den
> eneste bjælke der fungere er Font.

Har du prøvet at aktivere dem via View->Toolbars og der vælge hvilke du
vil aktivere?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://verture.subnet.dk/blog/> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : D. Højsholt

Dato : 07-12-01 12:02

View bjælken viser sig som sagt ik', når jeg sætter cursoren derop.
Andre gode forslag?

/Højsholt

Fra : J. C. Voss

Dato : 07-12-01 12:35

> View bjælken viser sig som sagt ik', når jeg sætter cursoren derop.
> Andre gode forslag?

Det er hvad der sker når man prøver at hjælpe inden dagens første kande
kaffe er nået indenfor vesten (:

Prøv at tryk æble+shift+punktum, det bringer 'måske' din 'options'
dialog frem hvor du kan bestemme hvilke menuer den skal vise. Måske,
fordi jeg ikke kan huske om det er en genvej jeg selv har defineret.

Hvis det ikke hjælper, så slet settings-filen til Word, den ligger i
'indstillinger'. Gem den originale i tilfælde af at det ikke hjælper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 13:33

J. C. Voss <jc.ugyldig@voss.tf> wrote:

> Hvis det ikke hjælper, så slet settings-filen til Word, den ligger i
> 'indstillinger'. Gem den originale i tilfælde af at det ikke hjælper.

det er en bedre løsning at slette "normal" da modificeringer af menuer
og værktøjslinier ligger gemt heri.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 08-12-01 20:12

> [...]

> Jeg har hentet den sidste nye update til Office 2001, men det hjalp ik'!
> Er der nogle der kender til dette problem?

Ja det problem dukker faktisk ret tit op... Jeg ved ikke hvad det er jeg
gør men jeg har også flere gange oplevet at menu linierne ikke virker.
Der står stadig hvad punkterne hedder men man kan ikke åbne dem.

Det eneste der har virket for mig er (som allerede foreslået) at slette
indstillingsfilen til word. Jeg synes blot jeg ville sige at du ikke er
den eneste der har oplevet fænomenet.

--
Mvh Nicolai Brandt
"I uvejret beder den vise til Gud, ikke om sikkerhed for