morgen TV
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 09:57

var der nogen som så morgen-tv på TV2 ? - den ellers uinteressante
computer journalist præsenterede iBook'en og iPod

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 10:09

> var der nogen som så morgen-tv på TV2 ? - den ellers uinteressante
> computer journalist præsenterede iBook'en og iPod

Ja Ja og jeg har endda på bånd så Rita kan se det igen og igen.

Johnny Louis

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-12-01 10:27

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Ja Ja og jeg har endda på bånd så Rita kan se det igen og igen.

Kan du lave det til en QT og smide på nettet ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 11:10

> Kan du lave det til en QT og smide på nettet ?

Ja hvis du kan vente til weekend'en så skal jeg kopiere og pakke den.
Vil du ha' den som mail og er der andre så mail mig jeres mailadresse.

Johnny louis
bendata@postman.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 12:24

> Ja hvis du kan vente til weekend'en så skal jeg kopiere og pakke den.
> Vil du ha' den som mail og er der andre så mail mig jeres mailadresse.

Øh, nu lyder jeg sikkert åndsvag, men hvordan vil du gøre det? Har du
den på DV, eller har du det store videoudstyr, for man kan da ikke bare
lige optage fra vhs-bånd til mac'en vel?
(ellers har jeg 23 simpsonsbånd der godt måtte få turen.)

MVH ANR

"It's crap-tacular."
-Bart Simpson

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 15:56

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> lige optage fra vhs-bånd til mac'en vel?
> (ellers har jeg 23 simpsonsbånd der godt måtte få turen.)

Jeg lader det køre fra VHS igennem et DV camera og direkte ind i Mac'en.

Johnny Louis

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 17:20

> Jeg lader det køre fra VHS igennem et DV camera og direkte ind i Mac'en.

Skidesmart! Hvordan bliver kvaliteten på det? Hvor stor opløsning kan
man få ud af det?

(Jeg håber på at kunne få samlingen brændt ud på dvd'er i råkvalitet så
hurtigt som muligt - et bånd holder ikke længe hvis det gennemses min.
en gang om ugen )

MVH ANR

"Where is Bart, anyway? His dinner's getting all cold and eaten."
-Homer Simpson

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 20:37

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Skidesmart! Hvordan bliver kvaliteten på det? Hvor stor opløsning kan
> man få ud af det?

Jeg vil nødigt svare på tekniske specifikationer, men kvaliteten syntes
jeg er imponerende god når det "bare" er et alm. DV camera jeg bruger.

Det tager bare lang tid at pakke film, omkring 72 timer for et 4 timers
videobånd.

JohnnyLouis

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 22:29

> Jeg vil nødigt svare på tekniske specifikationer, men kvaliteten syntes
> jeg er imponerende god når det "bare" er et alm. DV camera jeg bruger.

Okay, men det lyder da godt. Tror du ikke snarere det er videoens udgang
og d/a konverteringen der æder noget? Uanset hvad er det da fedt at det
kan lade sig gøre.
Nogen der vil låne mig en PowerMac med superdisk og et dv-kamera et par
uger?

> Det tager bare lang tid at pakke film, omkring 72 timer for et 4 timers
> videobånd.

Ja, det er så noget helt andet - og det fylder jo af h til i råformat.
Men så setter man den jo bare igang om natten.

MVH ANR

"If you really want something in this life you have to work for it.
Now quiet, they're about to announce the lottery numbers."
-Homer Simpson

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 23:26

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Nogen der vil låne mig en PowerMac med superdisk og et dv-kamera et par
> uger?

jeg tror at du må klare dig med at grappe video direkte fra din 8500'ers
digitizer til en ekstern USB disk - og gemme det forarbejdede materiale
på dos formaterede floppyer, så alle dine PC venner også kan se det

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 23:38

> jeg tror at du må klare dig med at grappe video direkte fra din 8500'ers
> digitizer til en ekstern USB disk - og gemme det forarbejdede materiale
> på dos formaterede floppyer, så alle dine PC venner også kan se det

Hmm, lad mig lige for tre sekunder ignorere, at det var en joke og
spekulere lidt over det:

1. Jeg har ikke en 8500, men derimod en iMac/a, hvilket giver mig
samme grappe-muligheder, som hvis jeg afspiller båndene i videoen og
håber at filmen magisk flyver over på min hd.
2. Jeg har ikke en ekstern usb-fætter - og slet ikke ildtråd.
3. Hvordan fa'en skal jeg bruge floppyer i en iMac?
4. Hvis de bruger PC'ere - er de så ens venner?

Oh well.

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-01 00:15

On Fri, 7 Dec 2001 23:38:15 +0100, anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N
Rasmussen) wrote:

> [...]
> 2. Jeg har ikke en ekstern usb-fætter - og slet ikke ildtråd.
> 3. Hvordan fa'en skal jeg bruge floppyer i en iMac?

   Der er helt tilfældigt et Imation SuperDisk drev til salg på
<dk.marked.privat.edb.mac>. Det er til USB og kan bruger floppyer. Og
så rummer SuperDiskene 120 MB, hvilket vel nok rækker til en smule
film. Drevet skulle også kunne bruges under Windows, så du kan bare
slæbe det med over til vennerne og slutte det til deres pc'ere.

> 4. Hvis de bruger PC'ere - er de så ens venner?

   Rigtige venner er ej noget, man køber.
   Rigtige venner ser ej på gods eller guld.
   For dem er stilling, status og computertype lig et nul.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-12-01 00:21

> [...]

> 2. Jeg har ikke en ekstern usb-fætter - og slet ikke ildtråd.
> 3. Hvordan fa'en skal jeg bruge floppyer i en iMac?

ok. en 7500'er - det kan skidt smutte

> 4. Hvis de bruger PC'ere - er de så ens venner?

ad, kun en kætter kan overveje spørgsmål af den art...

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-12-01 16:04

> ok. en 7500'er - det kan skidt smutte

Oh my god - jeg regnede bare med at du havde sagt en tilfældig mac med
grapperkort, og så ved du hvilke maskiner vi har stående i huset! Se det
kalder jeg klæbehjerne.

> ad, kun en kætter kan overveje spørgsmål af den art...

There's a traitor among us!

MVH ANR

"A lifetime of working in a nuclear power plant has givin me a healty
green glow. And left me as impotent as a Nevada boxing commissioner."
-Montgomery Burns

Fra : Simon T

Dato : 07-12-01 12:50

Hvis det ikke fylder for meget (<20-30mb) kan jeg lægge det på en
server, så det ikke skal sendes per mail hver gang... Jeg skal bare lige
have det sendt til den "rigtige" mail-addy (hint ikke den her). Er det
muligt?

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 14:21

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> [...]
> server, så det ikke skal sendes per mail hver gang... Jeg skal bare lige
> have det sendt til den "rigtige" mail-addy (hint ikke den her). Er det

God idé - jeg har mange peecee venner der bør se det!

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-12-01 14:33

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> --
> mojn, Jesper:
>
> »hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
> busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Hej Jesper

Er din cykel sort med ringeklokke for så har jeg set den køre rundt inde
i København ?!

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 14:51

> Hej Jesper
>
> Er din cykel sort med ringeklokke for så har jeg set den køre rundt inde
> i København ?!

Nej - desværre ikke. Det er (var!?) en næsten ny sølvgrå Batavus
CityXpress med syv gear som jeg holdt rigtig meget af. Nu cykler jeg på
min gamle og meget slidte MBK indtil jeg får købt en ny. ØV! Og politiet
er ligeglade, men de bruger nok heller ikke mac...

Fra : Thøger

Dato : 07-12-01 15:15

> [...]

> server, så det ikke skal sendes per mail hver gang... Jeg skal bare lige
> have det sendt til den "rigtige" mail-addy (hint ikke den her). Er det

Ja for den, lad os få det til download!

/Thøger
--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 20:03

Thøger <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Ja for den, lad os få det til download!

Filmen er klar og bliver mailet til dem der har givet mig deres
mailadresse og Simon har lovet at lægge den på sin hjemmeside.
<http://www.rhk.dk/users/mac/filnavn.mpg> .

Til orientering, jeg optager hver dag året rundt morgen TV fra DR1 og
TV2 samt fra kl. 18,00 til kl. 02,00 også på DR1 og TV2.

Jeg gemmer optagelserne i en 1 uge.

Johnny Louis

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-12-01 17:30

> [...]

> Til orientering, jeg optager hver dag året rundt morgen TV fra DR1 og
> TV2 samt fra kl. 18,00 til kl. 02,00 også på DR1 og TV2.

Jeg har fået filmen, tak!

Må man spørge hvorfor du optager alle disse timer?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Johnny louis

Dato : 08-12-01 21:00

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg har fået filmen, tak!
>
> Må man spørge hvorfor du optager alle disse timer?

Fordi så bestemmer jeg selv hvornår jeg har tid og lyst til at se TV,
og det er 100 % sikkert hvis der er noget interessant i TV så ringer
tlf.

Morgen TV bliver sendt om natten så det ser jeg senere på dagen og TV
avisen kan spoles igennem på ca. 5-10 minutter.

Så jeg ser mindre TV ved at optage det hele og besværet at skifte 2
bånd en gang i døgnet er til at overse.

Hører jeg om en utrolig interessant udsendelse fra i onsdags ja så
sætter jeg onsdagsbåndet på og ser det.

Johnny Louis

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-01 00:10

> [...]

> Fordi så bestemmer jeg selv hvornår jeg har tid og lyst til at se TV,
> og det er 100 % sikkert hvis der er noget interessant i TV så ringer

Det er sådan set smart. Jeg troede egentligt, at du brugte det i
erhvervsmæssigt øjemed. Der findes jo også udklipsbureauer, hvor man
f.eks. kan abonnere på at få tilsendt alle udklip fra aviser og
ugeblade, hvor man selv er nævnt. Ja, det er selvfølgelig mest
spændende, hvis man er en lidt kendt person. Jeg forestillede mig, at du
lavede noget lignende fra fjernsynet.
I hvert fald er det da godt at kende dig. Jeg har f.eks. ikke
fået optaget Pokémon de sidste tre lørdage, og det er jo lidt af en
katastrofe. De to første glemte jeg, da min ældste søn ikke var hjemme,
og den sidste druknede i flytterod. Jeg skulle jo bare have rekvireret
en kopi hos dig
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Johnny louis

Dato : 09-12-01 01:12

> [...]
> katastrofe. De to første glemte jeg, da min ældste søn ikke var hjemme,
> og den sidste druknede i flytterod. Jeg skulle jo bare have rekvireret

Ja så kunne vi jo have lavet en byttehandel, jeg tænker her på den mail
jeg sendte dig i august ang. oplysninger om mulige Anæstesi programmer
på Mac til min søster.

Johnny Louis

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-01 23:18

> [...]

> Ja så kunne vi jo have lavet en byttehandel, jeg tænker her på den mail
> jeg sendte dig i august ang. oplysninger om mulige Anæstesi programmer

Uh for hulen. Nu prikker du til min dårlige samvittighed. Min
In-box er efterhånden større en bunken på skrivebordet, som i øvrigt
ligger i en flyttekasse. Jeg er meget ked af, at jeg ikke har fået
svaret dig, men det skyldes vist mest, at jeg ikke rigtigt kender noget
til det. Du er skam i mine tanker. Jeg har bare ikke fået nedfældet dem
endnu.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-12-01 18:06

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Til orientering, jeg optager hver dag året rundt morgen TV fra DR1 og
> TV2 samt fra kl. 18,00 til kl. 02,00 også på DR1 og TV2.

Seriøs tvkigning må man mene!

Men, kan noget ala tivo fåes i danmark!
<www.tivo.com>
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Johnny louis

Dato : 08-12-01 21:00

> Seriøs tvkigning må man mene!
>
> Men, kan noget ala tivo fåes i danmark!
> <www.tivo.com>

Jeg bruger 2 Panasonic med EP = 3 X optagetid.

Johnny Louis

Fra : dr. nrj

Dato : 10-12-01 15:50

Tak for filmen - kan se, at han før de 2 apple produkter også havde en
T68'er på bordet og en PC notebook - gider lægge det fulde klip ud på
din side - vil gerne høre, hvad hansagde om PC notebooken og T68 ?

På forhånd tak !

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Johnny Louis

Dato : 07-12-01 15:56

> [...]

> server, så det ikke skal sendes per mail hver gang... Jeg skal bare lige
> have det sendt til den "rigtige" mail-addy (hint ikke den her). Er det

God idé, jeg mener at et minut fylder ca. 10 MB når det har været
igennem Media Cleaner Pro, så det bliver ikke alverden det kommer til at
fylde.

Johnny Louis

Fra : thomas schreiber

Dato : 07-12-01 21:04

Hvornår bliver den uploadet og hved er den nøjagtige url???
Kan i ikke lave en avi eller mpg version også, og ikke kun mov? Jeg skal nok
lægge server til...

/Thomas

Fra : Simon T

Dato : 07-12-01 22:13

Den ligger nu på <http://www.rhk.dk/users/mac/morgentv.mpg>. Den er (som
Juhnny skrev) 5.1Mb i omfang og i MPEG format. Hvis der er nogen der vil
have den i mov, er den ikke svær at omforme...

Med venlig hilsen

Simon T <- bedre kendt på kollegiet som "Mac"

Fra : J. C. Voss

Dato : 07-12-01 22:34

> [...]

> Juhnny skrev) 5.1Mb i omfang og i MPEG format. Hvis der er nogen der vil
> have den i mov, er den ikke svær at omforme...

Det er dæleme god stil [og forbandet god service at lægge den op til
folk - håber ikke det bliver til PayPerView lige med det samme (;], men
hvad er det for noget med at iBook'en appelerer mest til kvinder?

Er der andre end ham [der næsten ikke kan finde ud af at åbne iBook'en]
der er af den opfattelse? *regner med prompte og velargumenterede indlæg
af Hr. Fink og MRK*

> Med venlig hilsen
>
> Simon T <- bedre kendt på kollegiet som "Mac"

Ja, det forstår man jo ikke (:

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://verture.subnet.dk/blog/> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 23:03

J. C. Voss <jc.ugyldig@voss.tf> wrote:

> Det er dæleme god stil [og forbandet god service at lægge den op til
> folk - håber ikke det bliver til PayPerView lige med det samme (;], men
> hvad er det for noget med at iBook'en appelerer mest til kvinder?

Respect Simon-man! :)

> Er der andre end ham [der næsten ikke kan finde ud af at åbne iBook'en]
> der er af den opfattelse? *regner med prompte og velargumenterede indlæg
> af Hr. Fink og MRK*

Når jeg nu selv skal sige det synes jeg at ham hr. Andersen ligner mere
en kvinde end jeg gør!? Men det kan da godt være jeg har feministiske
træk? --- snarere vil jeg dog sige at den har 'feministisk tiltræk' da
mange af mine studieveninder har vist stor interesse for dyret ...

Fra : J. C. Voss

Dato : 07-12-01 23:24

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> J. C. Voss <jc.ugyldig@voss.tf> wrote:

[snip masser af respekt til Simon-T, aka. Mac]

> Når jeg nu selv skal sige det synes jeg at ham hr. Andersen ligner mere
> en kvinde end jeg gør!? Men det kan da godt være jeg har feministiske
> træk?

At dømme ud fra dit billede i 'Suppen' tror jeg godt vi kan forkaste den
betragtning [din næse er ufattelig stor, og det ved vi jo allesammen
hvad betyder (:]

> --- snarere vil jeg dog sige at den har 'feministisk tiltræk' da
> mange af mine studieveninder har vist stor interesse for dyret ...

Ahh, endnu et godt salgsargument. Det kan være det var det Hr. Andersen
havde planlagt at sige, men at Meyerheims 'den fortæller du lige hurtigt
om' hyllede ham ud af den?

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 23:43

> [...]

> At dømme ud fra dit billede i 'Suppen' tror jeg godt vi kan forkaste den
> betragtning [din næse er ufattelig stor, og det ved vi jo allesammen

Ja - jeg har fået den opereret mindre siden billedet er taget, men hvor
er Rene Erichsen så jeg kan sende et nyt med en meget mindre næse?

> Ahh, endnu et godt salgsargument. Det kan være det var det Hr. Andersen
> havde planlagt at sige, men at Meyerheims 'den fortæller du lige hurtigt
> om' hyllede ham ud af den?

Ja - jeg er sikker på Meyerheim er betalt af M$ for at give mindst mulig
tid til at gennemgå Apple-julegodterne. Eneste kuk (udover 'den
fortæller du lige hurtigt om'): "Meget interessant" ... og så er vi alle
overbeviste? Hmmm?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-12-01 18:07

http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP/faces/
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 23:26

> [...]

> Er der andre end ham [der næsten ikke kan finde ud af at åbne iBook'en]
> der er af den opfattelse? *regner med prompte og velargumenterede indlæg

frem med kladehæftet...

Det tror jeg ikke. Jeg vill kunne forstå det, hvis der havde været tale
om "tasken", men den ny iBook er jo stilren, lille, solid og funktionel
- hvilket jeg ikke kunne se skulle appelere mere til kvinder end mænd.

Den appelerer muligvis ikke til nørder og techies, der for alt i verden
vil have udvidelses muligheder de aldrig bruger, men det er ikke
ensbetydene med at den skulle henvende sig til kvinder.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 23:45

> [...]
> vil have udvidelses muligheder de aldrig bruger, men det er ikke
> ensbetydene med at den skulle henvende sig til kvinder.

Hov hov - techies bruger skam deres udvidelsesmuligheder; de bruger bare
ikke udvidelser

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 22:37

> [...]

> Juhnny skrev) 5.1Mb i omfang og i MPEG format. Hvis der er nogen der vil
> have den i mov, er den ikke svær at omforme...

17.000 ! 4.300 ! Behøvede han lige nævne den dyreste af
konfigurationerne, så alle lige kunne få sat på plads at den er "meget
dyr" ?

MVH ANR

"Ah, 206 bones, 50 miles of small intestine, full, pouting lips.
Why, this fellow is less a snowman - than a god."
-Montgomery Burns

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-12-01 23:03

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> 17.000 ! 4.300 ! Behøvede han lige nævne den dyreste af
> konfigurationerne, så alle lige kunne få sat på plads at den er "meget
> dyr" ?

Ja - min kære fader har i øvrigt lige købt en combo iBook 600 til kun
14.700 kr. i Tyskland!!!! MED dk-tastatur og dk-OS! Forrykt! Og jeg som
har givet ... meget mere for min. Øv! :(

Her: <http://www.novodrom.com>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 23:26

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> 17.000 ! 4.300 ! Behøvede han lige nævne den dyreste af
> konfigurationerne, så alle lige kunne få sat på plads at den er "meget
> dyr" ?

det studsede jeg også over. - jeg var dog mere forundret over hans
bemærkning om at designet appelerede til pigerne ? samt at han ikke
nævnte den lave vægt.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-12-01 23:38

> det studsede jeg også over. - jeg var dog mere forundret over hans
> bemærkning om at designet appelerede til pigerne ? samt at han ikke
> nævnte den lave vægt.

Ja, alt i alt var det fuldstændig, som man kunne forvente det ville
være.

MVH ANR

"Jesus must be spinning in his grave."
-Barney Gumble

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-12-01 16:15

> var der nogen som så morgen-tv på TV2 ? - den ellers uinteressante
> computer journalist præsenterede iBook'en og iPod

Så det desværre ikke, men på:
http://sites.tv2.dk/godmorgendk/1052.htm
kan flg. læses:

MP3 afspiller - Apple Ipod (4300 kr.)
Vi slutter med et par superlækre gaveideer fra Apple. For nylig
lancerede de deres første bud på en MP3 afspiller kaldet: Ipod. Det
eksemplar jeg havde med i studiet er det eneste, der findes i Danmark
netop nu, men den skulle komme til landet den 17. december. Grunden til,
at den er så interessant, er, at designet og brugervenligheden slår alle
andre produkter på markedet. Bang & Olufsen kunne ikke have gjort det
bedre. Derudover rummer den ikke mindre end ca. 1000 stykker musik (5
Gb), eller en almindelig pladesamling på 100 CD´ere. Og endelig foregår
overførslen superhurtigt via Firewire. 1 CD i MP3 format overføres
således på ca. 10 sekunder, og alle tusind numre kan flyttes på ca. 10
minutter. Ipod har allerede fået mange fansites, for der er ingen tvivl
om at Apple har andre planer med den lille fyr end bare MP3. Flere har
allerede fået den til at fungere som computer, og der gemmer sig da også
et lille computer spil på den. Se f.eks. disse sites:

www.ipodhacks.com
www.ipoding.com
www.ipodlounge.com

Musikken skal stadig overføres via en computer, og det største minus ved
Ipod´en er at den indtil videre kun fungerer sammen med Apples
computere.

Bærbar computer - Apple Ibook (18.000 kr.)
Men så er det jo heldigt, at de netop har lanceret en meget flot ny
bærbar, der er superhurtig, og kan det hele: brænde CD-rom, redigere
video, holde styr på hele dit musik bibliotek osv. Apple er stadig
førende på designet, selvom denne version helt sikkert må siges at
appellere mest til kvinder. Men hvem ville ikke gerne turnere med sådan
en?

--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-12-01 11:33

> var der nogen som så morgen-tv på TV2 ? - den ellers uinteressante
> computer journalist præsenterede iBook'en og iPod

Apple kan ta' det som en fjer i hatten, at deres produkter blev vist og
nævnt, men manglen på information i indslaget var enormt. Synd - især
for iBooken.

/Martin