Opbevaring
Fra : R.N.

Dato : 06-12-01 10:13

Undskyld hvis dette ikke er den rigtige gruppe. Jeg er ikke sikker på, hvor
jeg skal henvende mig, men jeg har brug for at have et stort tungt møbel
opbevaret uden for hjemmet i et år eller to. Jeg ved jo godt lidt om at man
kan leje en container til opbevaring, men det er vel for dyrt for eet eller
to stk møbler.

Findes der andre former for opbevaring end det med at leje en container??

Vil være meget taknemmelig, hvis nogen kan svare på det.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Christian Andresen

Dato : 06-12-01 10:16

Mange flyttefirmaer opbevarer også møbler, kig i telefonbogen.

mvh

Christian

Fra : R.N.

Dato : 06-12-01 15:30

"Christian Andresen" <skrev i en meddelelse

> Mange flyttefirmaer opbevarer også møbler, kig i telefonbogen.

Javel, jamen tusind tak for et hurtigt svar. Så nyttede det alligevel at
skrive til denne gruppe.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-12-01 09:24

Men vær vågen overfor: Er der varme på ?, Er der kontrol med luftens
fugtighed ?, Er der forsikring på ? og Få HELE prisen på et skriftligt
tilbud !

Mvh
/Søren

Fra : R.N.

Dato : 08-12-01 11:40

"Soren Pedersen" skrev i en meddelelse

> Men vær vågen overfor: Er der varme på ?, Er der kontrol med luftens
> fugtighed ?, Er der forsikring på ? og Få HELE prisen på et skriftligt
> tilbud !

Det var da nogle vældig gode ting at blive gjort opmærksom på.
Det siger jeg sandelig tak for.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 09-12-01 14:42

On Thu, 6 Dec 2001 15:29:36 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>Javel, jamen tusind tak for et hurtigt svar. Så nyttede det alligevel at
>skrive til denne gruppe.

Velkommen til dk-hierakiets bedste gruppe IMHO

--
mange havehilsener
Helle

Fra : R.N.

Dato : 09-12-01 16:48

"H. Olesen" skrev i en meddelelse >
"R.N." <elena@io.dk> wrote:

> Velkommen til dk-hierakiets bedste gruppe IMHO

Ih dog, jeg siger så mange tak.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 09-12-01 18:21

On Sun, 9 Dec 2001 16:48:12 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>Ih dog, jeg siger så mange tak.

)
Vi må jo gøre lidt reklame for os selv engang imellem.
Jeg synes dette er en rigtig hyggegruppe, selvom vi driller hinanden
lidt engang imellem. Det ved M@rk alt om, det er ofte ham det går ud
over

Jeg følger med i mange andre grupper, hvor jeg ofte oplever vrissen og
irettesættelser. Her kan vi også kvaje os og folk bliver irettesat,
men det er som oftest med et smil på læben.

Jeg tror altså, at der er et eller andet godmodigt med os der kan lide
at få jord under neglene, vi er ganske flinke folk af natur

Fra : R.N.

Dato : 13-12-01 07:36

"R.N." <elena@io.dk> wrote:

> [...]
> Vi må jo gøre lidt reklame for os selv engang imellem.
> Jeg synes dette er en rigtig hyggegruppe, selvom vi driller hinanden

{ .... }

> Jeg tror altså, at der er et eller andet godmodigt med os der kan lide
> at få jord under neglene, vi er ganske flinke folk af natur

Det kan nok være rigtigt. Med have får de fleste interesse for at være god
ved fuglene og interessere sig lidt for deres ve og vel - jo der er en masse
gode ting forbundet med at ha' have.

Og dejligt at kunne gå ud og hente frøstande og grene af nåletræer til alle
de små hyggelige og kreative ting man går lyst til at lave i december. Det
er jo hele året rundt, man hygger sig med sin have.

Venlig hilsen elena@io.dk