en prøve
Fra : hanne hertzog

Dato : 04-12-01 23:20

Dette er en prøve
Jeg har endelig fået taget mig sammen til at prøve MacSoup. Så hav
melidenhed, tålmodighed og overbærenhed med mig.. Jeg kommer nok til at
lave mange fejl

Hilsen Hanne

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-12-01 02:23

hanne hertzog <hanne.hertzog@get2net.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har endelig fået taget mig sammen til at prøve MacSoup. Så hav
> melidenhed, tålmodighed og overbærenhed med mig.. Jeg kommer nok til at

Kære Hanne
Godt at møde dig igen. Velkommen til. Du laver da - sofar - ikke nogen
fejl. Jeg læser din meddelselse klart nok . Jeg er osse på suppen.
Savner vores fælles FirstClass forum (fora - fra for mange dage
tilbage).
Folk herinde er yderst hjælpsomme, men de er osse lidt anarkistiske
.... men det kender du jo?!
Spørg om hvad som helt Mac relateret og du får et kvalificeret svar ...
--
venlig hilsen,
Mich. Ottosen - og det var så det

Fra : hanne hertzog

Dato : 06-12-01 00:37

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> ... men det kender du jo?!
> Spørg om hvad som helt Mac relateret og du får et kvalificeret svar ...

Hej Mich.
Jeg havde skrevet en lan...g privat mail til dig, men den gik tabt, så
nu må det vente til en anden dag

Nu er det jo lidt halvsent.

Bedste hilsen hanne

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-12-01 15:09

> [...]

> Hej Mich.
> Jeg havde skrevet en lan...g privat mail til dig, men den gik tabt, så

Nej, den gik ikke tabt. Den er allerede besvaret (se i din mailboks)

Og til andre NG læsere: det er dejligt at aktive macbruger Hanne H er
med her!

Nu må vi nok slutte i NG, Hanne. Indtil du (jeg) kommer med mere
Mac-agtige indlæg, ik'?

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 09-12-01 00:15

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Og til andre NG læsere: det er dejligt at aktive macbruger Hanne H er
> med her!

Uha da, sikke en kommandohat du har på. Vi kender da Hanne som en på
alle måder Dæjli' Quind

Hun har da ikke behov for en far med udråbstegn :)

Mojn, Thomas

--
If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
... Oh, wait a minute, he does.

Fra : hanne hertzog

Dato : 09-12-01 20:04

Jeg rødmer!
Og Mich er en kær gl. ven:_)

Hilsen Hanne

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-12-01 23:06

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Uha da, sikke en kommandohat

kommandohat? Nej, jeg går da med sådan en afghanerhue, der ligner
kameluld, men jeg betragter den ikke som hverken en kommandohat eller
kommandanthat. Den varmer bare godt i den kolde tid.

>du har på. Vi kender da Hanne som en på
> alle måder Dæjli' Quind
>
> Hun har da ikke behov for en far med udråbstegn :)
Nej, Thomas, jeg er ikke hendes far.
Og bare til _din_ oplysning. Min bemrækning var en forbrugeroplysning
til de deltagere der måske ikke kender Hanne.
Undskylder, hvis det har kunnet misforståes (så godt din smiley).

Fra : Steen Villumsen

Dato : 05-12-01 15:53

> [...]

> Jeg har endelig fået taget mig sammen til at prøve MacSoup. Så hav
> melidenhed, tålmodighed og overbærenhed med mig.. Jeg kommer nok til at

Hej Hanne,

ikke at det på nogen måde generer mig at du lige laver en lille test i
gruppen, men - blot FYI - så kan du med fordel bruge dk.test til dine
forsøg. Gruppen er nemlig beregnet til tests, og så risikerer du ikke at
træde nogen over tæerne

Go' fornøjelse med MacSoup!

/Steen

Fra : thomas schreiber

Dato : 05-12-01 20:16

Man skal vist gå i meget små sko, for at man bliver generet af et enkelt
testindlæg i ny og næ.

Jeg er i hvert fald ligeglad med et enkelt harmløst test indlæg i ny og næ.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 05-12-01 22:51

Hej igen Hanne på et nyt sted

Jeg tester også MacSoup i øjeblikket.
Kan du få den til at vise billeder ?

Venlig hilsen
Jens Juul Andersen
Http://www.JJA.dk
_______________________

Fra : hanne hertzog

Dato : 06-12-01 00:37

Jens Juul Andersen <juul@post1.tele.dk> wrote:

> Hej igen Hanne på et nyt sted
>
> Jeg tester også MacSoup i øjeblikket.
> Kan du få den til at vise billeder ?
>
> Venlig hilsen
> Jens Juul Andersen
> Http://www.JJA.dk
> _______________________

Hej Jens,

Jeg har nu været her i over 2 år, men før gik ind og læste over First
Class. Nu har deres Newsgroups ikke fungeret over net.dialog, så
længe... at jeg måtte tage mig sammen til at bruge MacSoup.

Og jeg har da set dig for længe siden

Jeg fik det lynhurtigt til igår aftes og har hentet news idag og uden
problemmer. Havde skrevet flere svar + en lang mail og så kunne jeg
simpelthen ikke få det sendt. Så istedet for at gemme det, jeg havde
skrevet, så jeg kunne have klistret det ind igen, så smed jeg det hele
ud, da jeg smed MacSoup ud og begyndte forfra. Den kunne ikke ud af den
tankegang at jeg havde skrevet min newsserver forkert ind. Nu er det
vidst ok igen: Men alle mines svar osv var prisen fordi jeg ikke tænkte
mig godt nok om. Man skal jo bevare hovedet koldt

Er det mon rigtig at man skal hente ALLE newsgrupper ind igen eller
kunne man skrive dem direkte ind, hvis man kan huske de rigtige
adresser? Jeg kunne ikke finde ud at gemme eller printe listen ud

Jeg glæder mig til at få lidt mere tjek på MacSoup. Men den store manual
er jo på engelsk og jeg hader engelske maualer!

Og det med billeder det finder du ud af længe før end jeg får prøvet
Men det ser da smart ud med et lille foto i hjørnet. jeg elsker sådan
noget pjat.

Hilsen Hanne

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-12-01 01:07

hanne hertzog <hanne.hertzog@get2net.dk> wrote:

> r det mon rigtig at man skal hente ALLE newsgrupper ind igen eller
> kunne man skrive dem direkte ind, hvis man kan huske de rigtige
> adresser?

du kan godt skive dem direkte ind

> Jeg kunne ikke finde ud at gemme eller printe listen ud

Special -> show list of all groups

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : hanne hertzog

Dato : 06-12-01 09:38

> du kan godt skive dem direkte ind

> Special -> show list of all groups

Tak for det. Den gemmer jeg lige, hvis jeg er uheldig igen

Julehilsen Hanne