Hvilket nummer?
Fra : Jens Mariager

Dato : 04-12-01 20:54

I øjeblikket spille de et fedt nummer på P3, men de siger aldrig hvem der
har lavet nummeret.

Det er en smuk kvinde stemme som syger noget med .....really
really............angel...............

Mere kan jeg desværre ikke huske. Har altid så travlt på arbejdet så jeg
ikke har tid til at stoppe op og lytte. Jeg ved godt det ikke er meget at gå
efter, men jeg prøver at lytte ekstra godt efter i morgen, og så vender jeg
lige tilbage her til gruppen.

Mvh. Jens

Fra : Jens Mariager

Dato : 07-12-01 13:21

Okay nu tror jeg at jeg har fundet ud af det.

Soulma alpars - lucky angel
Jeg ved dog ikke om det staves sådan. Er der nogle der kan bekræfte det?

her et cut-out af det jeg nåede at høre:

i really really dont know
so stay with me you lucky angel, promise you'll be strong, and that i think
it's wrong
Lucky Angel...

Mvh. Jens

Fra : Troels

Dato : 09-12-01 18:16

> Soulma alpars - lucky angel

Det må være Soma Allpass du har hørt. Se evt her
http://www.invisiblewave.net/

/Troels

Fra : Jens Mariager

Dato : 10-12-01 18:25

Kanon!

Tak skal du have. Man kan downloade nummeret på deres hjemmeside.
Kan varmt anbefale dette nummer!

Mvh. Jens

Fra : Jens Mariager

Dato : 09-12-01 18:23