Foie Gras....
Fra : Kothoga

Dato : 04-12-01 14:48

Hejsa NG
Jeg ligger inde med 7 dåser á 260gr Fransk
Udløber 2003.....
Er det noget værd?

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 04-12-01 15:14

"Kothoga" <Kothoga@rulez.dk> wrote in message
< Klip>
> Er det noget værd?

Nå, du mener det der fedtlever fra en stakkels stopfodret and?

--
Martin Nystrup Rasmussen
Tjek Danmarks mest aktive forum for lystfiskeri:

Fra : "

Dato : 04-12-01 17:23

"Martin Nystrup Rasmussen" skrev:

> Nå, du mener det der fedtlever fra en stakkels stopfodret and?

Laves vist oftest på gås.

Mvh, Lars

Fra : Peter Westh

Dato : 04-12-01 15:43

"Kothoga" <Kothoga@rulez.dk> wrote in message
> Hejsa NG
> Jeg ligger inde med 7 dåser á 260gr Fransk
> Udløber 2003.....
> Er det noget værd?

Det skulle jeg da mene, uden at være ekspert. Hvis man da ikke har
humanistiske skrupler. Kvaliteten af varen kan variere efter mærke og pris.

MVH

Peter

Fra : JOB

Dato : 05-12-01 04:09

Butikspris er ca. 150kr for sådan en ca. 'torskerognsstørrelse' dåse...
mvh JOB

Fra : Kothoga

Dato : 05-12-01 09:53

tak for svaret Job.....