Silverfast og skærmopløsning?
Fra : Thomas

Dato : 03-12-01 14:12

Er der nogen der ved, hvordan jeg får en Silverfast med et GeForce
grafikkort til at køre med en opløsning på 1920 x 1200? Skal det være gennem
en driver til skærmen eller hvordan kan det lade sig gøre?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 18:37

Hvis din skærm ikke kan, vil du næppe få muligheden tilbudt.

/Thomas

Fra : tom dissing

Dato : 03-12-01 18:47

Det kan også være at du inde i kontrolpanelet skærm/ monitor ikke har
trykket på den knap der hedder vis alle indstillinger.
Står der stadig "anbefalede" opløsninger skal den stå på "Vis alle", så
skulle det være muligt.
Selv kan jeg køre 1920 * 1440 @75 hertz !
Men så er det er altså også ret svært at se noget på min 17 tommer!!
Tom

PS
Det er faktisk umuligt .. Husk at det er muligt at brænde sin skærm af, hvis
man f.eks. Prøver at køre 120 hertz på en gammel skærm !

On 03/12/01 18:37, in article
3c0bb870$0$29635$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "thomas schreiber"

Fra : Thomas

Dato : 03-12-01 20:10

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis din skærm ikke kan, vil du næppe få muligheden tilbudt.

Sony anbefaler 1920 x 1200, så det vil jeg jo gerne køre. Jeg kan bare ikke
komme til det. Kan det være pga. grafikkortet, og hvilket skal man så have
fat i stedet?

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 20:29

Det er tvivlsomt at Geforce3 ikke kan køre dne opløsning.
Tjek fabrikantens hjemmeside.

/Thomas

Fra : Thomas

Dato : 03-12-01 21:10

> Det er tvivlsomt at Geforce3 ikke kan køre dne opløsning.
> Tjek fabrikantens hjemmeside.

Så skal jeg ud og ofre 2k på et grafikkort Jeg havde håbet på, at
standard kortet kunne klare det. Øv.

Fra : tom dissing

Dato : 03-12-01 22:16

Jeg kan sagtens køre 1920 x 1200 på mit MX2 kort, det er blot min skærm der
ikke kan
Tom

Det burde være det kort der sidder i en Q-silver
MX2 til ældre maskiner koster i MAAC versioner under 1k

On 03/12/01 21:09, in article
3c0bd930$0$7882$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Thomas" <flash4@it.dk>

Fra : Thomas

Dato : 03-12-01 22:50

"tom dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan sagtens køre 1920 x 1200 på mit MX2 kort, det er blot min skærm
der
> ikke kan
> Tom

Kan du det som standard, eller har du gjort noget for at få denne mulighed?