Tun - Yamaha Neos.
Fra : klaes

Dato : 01-12-01 20:57

Hejsa.

Jeg ville gerne vide, om der er nogle af jer der har earfaring med at tune
en yamaha neo's (det er en 30 km).

Hvad vil det evt. koste at få den til at sparke lidt mere røv,og hvad ville
det evt. kræve af tid ?

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 01-12-01 21:33

> Jeg ville gerne vide, om der er nogle af jer der har earfaring med at tune
> en yamaha neo's (det er en 30 km).

Køb et kit3 og en star traffic potte...

> Hvad vil det evt. koste at få den til at sparke lidt mere røv,og hvad
ville
> det evt. kræve af tid ?

Noget lign. 1500 vil jeg tro. Men er ikke sikker!

Fra : Mads Jensen

Dato : 01-12-01 21:40

"Titan Kræmmer Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Køb et kit3 og en star traffic potte...

> ville
>
> Noget lign. 1500 vil jeg tro. Men er ikke sikker!

Det bliver 1.698 kr. incl. porto hos Scooter-Racing.dk, for en Kit3 cylinder
og Star Traffic.

Mads