Vulvodyni
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 29-11-01 09:44

Hej gruppe. Er der nogen her der kender denne kvindesygdom Vulvodyni ? Jeg
har læst et sted om en behandlingsform med trykterapi, og vil blive meget
glad hvis nogen hurtigst muligt kan oplyse mig om hvor en sådan behandling
foretages.
Jette

Fra : Mari

Dato : 29-11-01 09:57

"Jette Vangsgaard" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3c05f523$0$253$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> glad hvis nogen hurtigst muligt kan oplyse mig om hvor en sådan behandling

Mon det er vaginal accupressur du tænker på,
så kan du måske finde hjælp her:

http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=2686

[Citat]
9 ud af 10 kvinder er opspændte i deres underliv. Gennem tryk inden i vagina kan man påvirke resten af kroppen og løse op for
fysiske og psykiske blokeringer.

Vaginal accupressur var før i tiden en kendt og respekteret behandlingsform hos især gynækologer, men er i dag næsten glemt.

Et behandlingsforløb med vaginal accupressur hos Irina løber over 10 behandlinger af en halv time og koster 3500 kroner.

Irina Yazmin Andersen er sexolog, yoga- og tantralærer.

Hendes Klinik hedder Mercury uniflow og ligger Vesterbrogade 149 i København.
Irina kan træffes på tlf: 70265577 eller 26705577. Du kan også maile til hende på mercury@uniflow.dk.

[citat slut]

Mh Mari