Backup spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 28-11-01 12:35

Kan en Mac lave backup til en NT server? Vi skal lave et backup system til
et Mac/PC miljø og har tænkt på at stille en NT server op, og installere
Retrospect eller lign. (er der nogle gode alternativer, som kører begge
platforme?), på de maskiner, som der skal tages backup af. På PC siden er
det ikke noget problem at tage backup, men på Mac delen ved vi ikke om der
kan komme nogle problemer af den ene eller anden art.

Er der nogen der har nogle erfaringer, som de kan øse ud af?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-11-01 13:14

In article <3c04c8f6$0$89847$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Thomas" <flash4@it.dk> wrote:

> Er der nogen der har nogle erfaringer, som de kan øse ud af?

Dantz' hjemmeside har en rigtig god gennemgang af multiplatforms backup.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Thomas

Dato : 28-11-01 14:49

> Dantz' hjemmeside har en rigtig god gennemgang af multiplatforms backup.

Den har jeg desværre ikke kunne finde, men efter hvad jeg så på siden, så er
det vist Retrospect jeg skal have fat i. Især server eller workgroup
versionen ser interessant ud. Ved du, om de kan se både Mac og PC'ere i
netværket?

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-11-01 15:39

http://www.dantz.com/index.php3?SCREEN=busolutions7

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : DeHunto

Dato : 28-11-01 13:19

> Er der nogen der har nogle erfaringer, som de kan øse ud af?

Vi har en Mac med Retrospect på og en tilkoblet DLT med 80G bånd.
På alle klienter Mac og PC er Retrospect klienten installeret og det fungere
perfekt over TCP IP protokollen. Jeg har aldrig oplevet problemer.

Dan