mad til julefrokost
Fra : Anders

Dato : 27-11-01 13:37

Kære NG,

Jeg undskylder på forhånd hvis mit indlæg er i det forkerte forum.

Vi er en gruppe på 12 venner der skal holde julefrokost, og plejer at hente
maden udefra. Men til vores store bestyrtelse har vi måtte konstatere at
vores faste leverandør er gået neden om og hjem... (eller har lukket af
andre grunde)

Jeg vil derfor høre om der er nogle der kender (gerne erfaringer og
prisniveau) andre leverandører af traditionel dansk julefrokost?

Jeg har kigget rundt på nettet (jubii), men kan der kun finde dem i den
dyrere ende, og det er den modsatte ende jeg leder efter...

mvh

Anders

Fra : Flemming

Dato : 27-11-01 16:11

Hej Anders
øh... hvor i landet befinder du dig ??? det er nemmere at hjælpe hvis man
ved fra hvilket område du ønsker leverancen fra.
M.v.h. Gitte

Fra : Anders

Dato : 28-11-01 10:24

undskyld... i København.

Jeg har fundet ud af at de fleste slagtere har nogle ganske udemærkede
tilbud (desværre er få af dem på nettet) - men så må man jo i gang med
telefonbogen...

Anders

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-11-01 23:36

> [...]
> maden udefra. Men til vores store bestyrtelse har vi måtte konstatere at
> vores faste leverandør er gået neden om og hjem... (eller har lukket af

Det jeg vil foreslå, er at I finder ud af hvem der skal lave maden (3
stykker er rigeligt) og så går I simpelthent igang. Jeg var selv med til at
lave maden til en julefrokost hvor vi var 9 mennesker. Vi var 3 i køkkenet
(der forsvandt på mystisk vis ½ ks juleøl imens).

Det kostede 50 kr pr person at være med, men hvis I hæver det til 100 kr, så
burde 1200 kr være nok til god og lækker julefrokost.

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler