Icon problem!
Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 15:20

Hejsa,

Mine iTunes icon'er er lige pludselig væk! Icon'erne er bare hvide, men
filerne kan godt afspilles.
Er der nogle der kender til dette problem?
På forhånd tak!

/Højsholt

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-01 15:27

D. Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> [...]
> filerne kan godt afspilles.
> Er der nogle der kender til dette problem?

Normalt kan den slags løses ved at genopbygge skrivebordet.
(Genstart med alt-æble trykket ned.)
v.h.
Martin

Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 15:41

Har prøvet at genopbygge skrivebordet, men det hjalp ik'?
Andre forslag...?

/Højsholt

On 26/11/01 15:27, in article
1f3hk80.1i15quiiuv9vkN%martinmarius@petersen.mail.dk, "Martin Petersen"

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-11-01 15:56

D. Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Har prøvet at genopbygge skrivebordet, men det hjalp ik'?
> Andre forslag...?

Har du andre afspillere installeret ? Ikonerne skifter alt efte hvilken
afspiller du har som default.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 16:02

Nope!
Jeg bruger kun iTunes til mp3 filer.
Jeg har prøvet at zappe PRAM'en. Det hjalp godt nok et øjeblik, men efter
kort tid var icon'erne igen hvide.
Mystisk!!!

Fra : M. Bredsdorff

Dato : 26-11-01 19:56

Har du prøvet med Filebuddy og se, hvad den siger om filerne i
resource-fork'en?

Venlig Hilsen,
Marius.

--
Paranoia is a state of heightened awareness.
Most people are persecuted beyond their wildest delusions.

Fra : Thøger Terp

Dato : 26-11-01 16:00

> [...]

> filerne kan godt afspilles.
> Er der nogle der kender til dette problem?

Prøv at slette dine iTunes prefs (hele mappen). og start itunes igen...
sæt den til at være din default player, så skulle det virker igen ,-)

/Thøger

Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 16:24

Har slette iTunes prefs mappen, men det hjalp heller ikke.
Det er sgu underligt!

On 26/11/01 16:00, in article
1f3hlq1.23mj2r1rfwbrqN%seneca@mail1.stofanet.dk, "Thøger Terp"

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 26-11-01 16:40

> [...]

> filerne kan godt afspilles.
> Er der nogle der kender til dette problem?

Hent iTunes Associator:

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10143&db=mac>

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 16:46

iTunes Associator bruger jeg allerede, så dette program hjælper ik'.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 26-11-01 16:48

D. Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> iTunes Associator bruger jeg allerede, så dette program hjælper ik'.

Jamen har du prøvet at trække alle mp3'erne over på Associator igen?

Fra : D. Højsholt

Dato : 26-11-01 16:55

Har prøvet at trække alle mp3 filerne over i iTunes Associator.
Mine mp3 filere fik ikke icon'erne tilbage af den grund, de er bare stadig
hvide.

On 26/11/01 16:48, in article 1f3hnzi.1an68is1ws7i1yN%jmfink@mac.com,