onLoad.alert("Besked")
Fra : MaRk!

Dato : 24-11-01 18:37

hvorfor virker den her ik?:

onLoad=window.alert("For at få det flyvende sponsor-link i menuen
til at stoppe, skal du trykke på det, fjern derefter musen imens
du trykker på det")>HaRJ!</body></html>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 24-11-01 19:09

MaRk! skrev:

> hvorfor virker den her ik?:

> onLoad=window.alert("For at få det flyvende sponsor-link i menuen
> til at stoppe, skal du trykke på det, fjern derefter musen imens
> du trykker på det")>HaRJ!</body></html>

Hvor er citationstegnene eller apostrofferne, der omringer værdien af
onload?

Sådan skal det skrives:

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Stig Nygaard

Dato : 24-11-01 19:33

Hej Jonas

Jonas Koch Bentzen wrote:

> til at stoppe, skal du trykke på det, fjern derefter musen imens du
> trykker på det")'>

Jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at bruge (') fremfor (") i HTML?
Man ser det i hvert fald normalt ikke.

Jeg ville nok gøre det omvendt for en sikkerheds skyld i hvert fald:

til at stoppe, skal du trykke på det, fjern derefter musen imens du
trykker på det')">

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
Bedre (D)HTML: http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html