Jeg kan ikke sige noget dårligt om itbutikken, jeg har altid fået en god
behandling, og hver gang et af de købte vare jeg har købt, er ved at blive
et år, så sender de en mail, for at gøre mig opmærksomhed derpå.
mvh. Reno
"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
news:3bfe8901$0$74808$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Anders Lund" <anders@itnews.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bfe6fce$0$25358$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jeg har et bundkort til rep. hos itbutikken. De har nu haft den i 8
uger. De
> > MANGE gange jeg har rykket får at få den tilbage har de sagt at
bundkortet
> > er i stykker og at de er ved at skaffe et nyt til mig. Det kan de
åbenbart
> > ikke, så jeg kræver at få mine penge tilbage, man NEJ, det er mere end
14
> > dage siden jeg har købt så jeg kan godt glemme alt om mine penge
> >
> > Hvad gør jeg??
>
> Kontakt dem, sig du har ventet alt for længe som det er nu og at du vil
> ophæve købet. Hvis de stadig kommer med samme smøre så henvis dem til:
>
http://www.forbrugersikkerhed.dk/doc_127_1.asp
> Bed dem specifikt at kigge der hvor nedenstående står.
> Hvis der er mangler ved varen - så klag
> Kontakt virksomheden hvis du modtager den forkerte vare eller der er
mangler
> ved varen. Det er virksomheden, der skal dække alle omkostninger.
> Virksomheden kan vælge at ombytte varen reparere den. Hvis manglen ikke
bliver
> afhjulpet indenfor rimelig tid, kan du ophæve købet.
> Hvis det ikke virker så skal du indsende en klage til
forbrugerklagenævnet.
>
http://www.fs.dk/info/fkln.htm
> --
> Med Venlig Hilsen / Best Regards
> Kenneth Iversen
>
> PS: No it´s not a valid emailaddress
> >
> > NB: Hold jer langt fra Itbutikken, de er meget flinke indtil de får
deres
> > penge, derefter skider de på deres kunder! (efter min opfattelse)
> >
> > Mvh
> > Anders Lund
> >
> >
>