hvordan undgås popup i Eudora
Fra : Jakob H K

Dato : 23-11-01 12:00

Hej

Når jeg nu checker mail med eudora kommer der en popup på skærmen når
der ingen mail er. Det irreterer mig lidt. Er det muligt at indstille
eudora således at der kun kommer en popup hvis der faktisk er kommet ny
post ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-11-01 13:13

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> [...]
> der ingen mail er. Det irreterer mig lidt. Er det muligt at indstille
> eudora således at der kun kommer en popup hvis der faktisk er kommet ny

Special -> Settings -> Getting Attention

Prøv evt. at kigge i "X-Eudora-Setting" efter mere specielle
indstillinger, hvis du ikke allerede har hentet denne fra Tidbits bør du
gøre det.

stupid me, installerer Eudora blot fordi jeg har anbefalet det og dermed
føler mig forpligtet til at også at hjælpe...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Jakob H K

Dato : 23-11-01 15:43

> stupid me, installerer Eudora blot fordi jeg har anbefalet det og dermed
> føler mig forpligtet til at også at hjælpe...

Det glæder mig

Hygge og tak

Jakob H K

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-11-01 23:31

> stupid me, installerer Eudora blot fordi jeg har anbefalet det og dermed
> føler mig forpligtet til at også at hjælpe...

Det er den rette ånd, Morten Er det versionen til Mac OS X,
du har? Hvordan er den? Jeg er så småt ved at belave mig på OS X, men
jeg vil godt lige sikre mig, at programmerne, jeg skal bruge, så småt er
ved at fungere under OS X.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-01 03:28

> Er det versionen til Mac OS X, du har? Hvordan er den?

5.1 public beta, den er udemærket men ikke poleret - eks. spørger den
hver gang den startesom jeg vil importere fra andre programmer og åbner
derefter prefs dialogen. Umidelbart er den også noget langsom, men det
er subjektivt da jeg ikke bruger den.

> Jeg er så småt ved at belave mig på OS X, men jeg vil godt lige sikre mig,
> at programmerne, jeg skal bruge, så småt er ved at fungere under OS X.

Hvilke programmer bruger du?

Classic miljøet fungerer jo fremragende: selv afvikler jeg photoshop,
macsoup, word, realplayer og windowsmediaplayer, firstclass og et par
ældre spil (EV og EVO) i Classic.

Når du først får vennet dig til 10.1x, kan du ikke finde på at boote i 9