Word X Test Drive
Fra : MacMan

Dato : 22-11-01 21:51

Hej,

Er der nogen der ligger inde med Word X Test Drive?
Det ser ud til at Microsoft har fjernet den nu hvor den endelige version er
på gaden :-/

- Morten

Fra : Michael Holm

Dato : 22-11-01 22:47

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ligger inde med Word X Test Drive?
> Det ser ud til at Microsoft har fjernet den nu hvor den endelige version er

har lige slettet den på min hjemme-mac, men har den på arbejdet, men
skal først derind mandag....
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : MacMan

Dato : 22-11-01 23:36

I brevet "1f3apxq.1veh4499pqq0wN%kiaikidoREMOVE@mac.com" skrev Michael Holm
(kiaikidoREMOVE@mac.com) den 22/11/01 22:47:

> har lige slettet den på min hjemme-mac, men har den på arbejdet, men
> skal først derind mandag....

Nu ved jeg ikke hvilken forbindelse du sidder på, men du (eller andre der
måtte have den) må gerne maile den til: news@borg.net

- Morten

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 23-11-01 00:49

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvilken forbindelse du sidder på, men du (eller andre der
> måtte have den) må gerne maile den til: news@borg.net

Og du er klar over, at den ikke kan udskrive, ikke?

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : MacMan

Dato : 23-11-01 10:33

I brevet "1f3avig.k1xz9yv8amh4N%lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk" skrev
Lars Kristian Sørensen (lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk) den 23/11/01
0:48:

> Og du er klar over, at den ikke kan udskrive, ikke?

Øøøøv, nå, så må I gerne lade være med at sende den

- Morten