Printere & Mac OS X
Fra : Morten Stjernholm

Dato : 22-11-01 13:42

Jeg kører Max OSX 10.1 og har en EPSON 900 printer som der findes en OSX
driver til. Jeg har installeret driveren - og....

Det fungerer naturligvis ikke. Jeg kan vælge EPSON USB i printer opsætningen
men jeg kan ikke se printeren.

Flot...

Er der nogen der har erfaringer ?

Er der mulighed for at køre USB printer sharing i OSX ?

Med venlig Hilsen

Stjernholm

Fra : jn

Dato : 22-11-01 14:40

Morten Stjernholm wrote:

> [...]
> driver til. Jeg har installeret driveren - og....
>
> Det fungerer naturligvis ikke. Jeg kan vælge EPSON USB i printer opsætningen

Har en installation der fungerer. (10.1.1 hvis det betyder noget)

Fra : Morten Stjernholm

Dato : 22-11-01 15:41

Godt for dig

Jeg kører også 10.1.1 - men epsons driver dukker bare ikke op nogen steder
efter installationen.

Suk...

Kom nu gæve svende ! i må da kunne hjælpe her ??

Stjernholm

in article 3BFD001F.2070405@nospam-smarttv.dk, jn at

Fra : J N

Dato : 23-11-01 17:31

Morten Stjernholm wrote:

> [...]
> efter installationen.
>
> Suk...
>

> Kom nu gæve svende ! i må da kunne hjælpe her ??

Hvad har du prøvet?

Dukker der noget op i System Profile?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-11-01 18:48

Morten Stjernholm <stjernholm@stjernholm-media.dk> wrote:

> [...]
> efter installationen.
>
> Suk...
>

> Kom nu gæve svende ! i må da kunne hjælpe her ??

- og printeren dukker ikke op i Print Center når du tilslutter den?

Jeg har prøvet med en Stylus Color 760 og det funker helt fint, både
under 10.0.4 og 10.1.1.

Driveren "dukker" ikke op nogen steder, men printeren skulle bare virke,
når den sættes til maskinen.

--
Mvh.
René Frej Nielsen