Hvilken printer kører perfekt
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-11-01 12:43

En bekendt har en Cube med en Canon 6100 vist nok, som er totalt ustabil
og kun virker en gang imellem. Jeg har kigget på den og fået den til at
virke, men et par dage efter er den gal igen. Cuben kan ikke finde
printeren og så er den røget til rep., hvor den selvfølgelig virkede med
det samme, hvorefter den efter et par dage igen er negativ.

Nu er hun træt af problemerne og skal ind med printeren til
Computercity, hvor den er købt.

Findes der en printer i samme design som Cuben, som også virker 100%
stabilt ?

Og ja alle drivere har været afinstalleret og geninstalleret op til
flere gange.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-11-01 18:24

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> Findes der en printer i samme design som Cuben, som også virker 100%
> stabilt ?

Vlæk eller laser?

-j

--
Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
Welcome to a new and even more xenophobic Denmark

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-11-01 08:36

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Vlæk eller laser?
>
> -j

Det er til privat brug og vedkommende printer primært tekst.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/