News
Fra : Claus Christiansen

Dato : 20-11-01 12:39

Jeg har ikke modtaget nyheder i flere dage (news.tele.dk) mon jeg kan sende

--
Claus Christiansen og iGor iMac

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 20-11-01 16:41

Claus Christiansen <clafisk@mac.com> wrote:

> Jeg har ikke modtaget nyheder i flere dage (news.tele.dk) mon jeg kan sende

TDC har problemer i flg.
http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/

CC til Claus, da han sikkert ikke kan læse i gruppen

--
Christian

Fra : N/A

Dato : 20-11-01 18:09

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 20-11-01 18:09

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:
> Man føler lissom ikke at de har opdateret HELT, vel?

Næh, det synes jeg nu heller ikke! :)

Det besynderlige er i øvrigt (også), at jeg netop har fået synkroniseret
'gruppen dk.edb.internet.webdesign' 100%, mens de 'nyeste' meddelelser,
jeg henter fra denne og to andre 'dk.'-grupper er ca. 5 dage gamle!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 21-11-01 14:26

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> d. 20/11/01 16:40 skrev Christian Winther Bech på
> giambattista.vico@mail.tele.dk i artiklen
> 1f36jko.3gg3cr7n4l1wN%giambattista.vico@mail.tele.dk:

> Meddelelsen i kundeservice er dog 3 dage gammel og lyder sådan her:

[snip]

> Man føler lissom ikke at de har opdateret HELT, vel?

Det er der jo en meget nem forklaring på: det virker stadig ikke.

Hvis man er utilfreds med servicen hos sin ISP og ikke får et
tilfredsstillende svar, når man klager, er det da nemt at drage en klar
konsekvens.

Alternativt kunne man skifte newsserver til Sunsite, hvor de danske
grupper fungerer.

--
Christian

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-11-01 15:15

Christian Winther Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Alternativt kunne man skifte newsserver til Sunsite, hvor de danske
> grupper fungerer.

Og denne konklusion har jeg så netop draget.
Martin

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-11-01 14:20

Christian Winther Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:
> Alternativt kunne man skifte newsserver til Sunsite, hvor de danske
> grupper fungerer.

Jo, men fungerer de _godt_??

Jeg har netop prøvet - og i dk. kultur. sprog og dk.videnskab kom
artiklerne som skidt fra en spædekalv! :)
Da jeg nåede til denne gruppe, gik alt næsten i stå - og jeg manglede at
hente 180 artikler! :(
Jeg opgav efter at have hentet knap 60 (som forresten aldrig nåede
[varigt?] frem til min indkasse!). Disse 60 varede det et par min. at
hente - < 400 bps i gennemsnit!!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-11-01 14:27

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:
> Jeg opgav efter at have hentet knap 60 (som forresten aldrig nåede
> [varigt?] frem til min indkasse!)...

Nå, det var nu noget sludder!:
De 60 fra sunsite nåede godt - men langsomt - frem; det var da jeg
forinden forsøgte at synkronisere dk.edb.mac fra TDCs server, at
processen hurtigt gik i stå, og der ikke kom noget i indkassen!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 23-11-01 14:30

> [...]

> forinden forsøgte at synkronisere dk.edb.mac fra TDCs server, at
> processen hurtigt gik i stå, og der ikke kom noget i indkassen!

Netop dk.edb.mac er usandsynlig langsom hos sunsite og jeg gider næsten
ikke prøve igen med TDC.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-11-01 16:07

Hej Jesper

Hmm... Jeg har lige prøvet at nysubscribere på dk.edb.mac via sunsite.dk -
Hentede alle 15.678 messages ned på 7'50 min. på en G3/233. - Det synes
jeg da er rimelig hurtig...

Jesper Haaber Gylling wrote:...

> Netop dk.edb.mac er usandsynlig langsom hos sunsite og jeg gider næsten
> ikke prøve igen med TDC.

mvh. Erik Richard
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)