Craig David synger altså godt!!!
Fra : Andrew

Dato : 19-11-01 18:55

Hej

Det er ikke alle der kan lide Craig David og hans musik, jeg bryder mig
f.eks. ikke specielt om det; for sukkersødt og afpudset...MEN!:

Han synger altså HELT fantastisk godt. Ikke mange kan gøre ham kunsten efter
og synge SÅ rent og flot LIVE som han gør!
Drengebands'ene som for det meste optræder med playback kan godt pakke
sammen og gå hjem. De kan for det meste ikke synge live, da deres stemmer
skal igennem diverse computere og maskiner for at blive skåret til, inden de
kan blive sendt ud gennem højtalerne!

Mvh Anders

Fra : Mikster

Dato : 19-11-01 21:35

Desuden har Craig-drengen vel også stået for et vist omfang af nytænkning og
kreativitet! Det er jo ikke lige *Nsync's specialitet!

VH MIKKEL

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-11-01 21:43

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
> Han synger altså HELT fantastisk godt. Ikke mange kan gøre ham kunsten efter
> og synge SÅ rent og flot LIVE som han gør!

Ja, han er glimrende i de (live-)tv-udsendelser, jeg har set med ham.

> [...]
> skal igennem diverse computere og maskiner for at blive skåret til, inden de

Smuk generalisering. Jeg synes ikke, det er rigtigt, omend der er en
del drengebandmedlemmer, som er middelmådige til at synge - både
på plade og live.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Andrew

Dato : 19-11-01 23:05

> Smuk generalisering.

Det er min specialitet!

Fra : Andrew

Dato : 19-11-01 23:03

> Smuk generalisering.

Det er min specialitet!

Fra : Troels

Dato : 20-11-01 16:25

> Det er min specialitet!

Jeg troede dit speciale er at poste den samme besked mindst 11-12 gange...
(jfr. BITCH's Popstars, hvor du postede den samme besked 3 gange)

/Troels

Fra : Andrew

Dato : 21-11-01 20:52

Det var jo en fejl!!! ik'! ven...

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 02-12-01 10:49

Ja Craig David kan synge, men efter min mening er han en elendig musiker....

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-11-01 18:29

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk>

> Det er min specialitet!

Så må du hellere holde dem lidt for dig selv, så din specialitet
ikke bliver slidt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 20-11-01 19:38

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Han synger altså HELT fantastisk godt. Ikke mange kan gøre ham kunsten efter
> og synge SÅ rent og flot LIVE som han gør!
Ja, han har en helt fantastisk stemme, han kan modulere, så det svimler for en.
Det er alt det der jeg-har-så-voksne-følelser, han vræler næsten grædende ud,
der gør, at jeg falder fra.
Ikris

--
Posted from [213.129.5.148]