Luse-behandling
Fra : Heidi

Dato : 19-11-01 11:58

Øv - jeg har fundet lus i hovedbunden, og har kunnet
læse mig frem til at den mest effektive behandling skulle
være shampoo sammen med tættekam - men kan man
købe tættekammen på apoteket sammen med
shampooen? Og er der nogen der har en anelse om
hvad sådan en luseshampoo ca. kan koste?

På forhånd tak.

--
Mvh. Heidi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-11-01 12:58

"Heidi" <nyhed@adslhome.dk> wrote in message news:9taomq$8vg$1@sunsite.dk...
> [...]
> læse mig frem til at den mest effektive behandling skulle
> være shampoo sammen med tættekam - men kan man

ja det kan du godt.... men i min erfaring er gentagene behandlinger med
tættekam lige så effektiv med som uden luseshampooen....

Og er der nogen der har en anelse om
> hvad sådan en luseshampoo ca. kan koste?

jeg aner ikke hvad de koster ( har kun selv en dreng med superkort hår*G* )
men hvis du vil vide mere om lus og hvordan du bekæmper dem så kik på
www.haardoktor.dk under hårproblemer......

> På forhånd tak.

your welcome
--