Problemer med news gruppen ?
Fra : Kim Juul

Dato : 17-11-01 20:18

Er der nu igen problemer med news gruppen ?
Jeg skal i nd på google for at læse news. Hvad er der galt ?

Kim Juul

Fra : news.worldonline.dk

Dato : 17-11-01 21:00

"Kim Juul" <bager-kim@mail.dk> wrote in message
> Er der nu igen problemer med news gruppen ?
> Jeg skal i nd på google for at læse news. Hvad er der galt ?

Ikke noget med gruppen - men sikkert noget med din ISP's server.

mvh
Jan

Fra : Mogens

Dato : 18-11-01 13:51

On 17 Nov 2001 11:18:23 -0800, bager-kim@mail.dk (Kim Juul) wrote:

>Er der nu igen problemer med news gruppen ?
>Jeg skal i nd på google for at læse news. Hvad er der galt ?
>
>Kim Juul

Prøv evt. at se diskussionen i dk.edb.internet.software.mail+news. Her
er et par tråde hvor problemet behandles. Det er et serverproblem på
en af tdc's servere.