Norton Virus (PC) og Mac ?
Fra : Zorilla

Dato : 17-11-01 15:21

Hej,

Jeg har pt. intet virus program installeret på min mac og derfor downloader
jeg programmer på min pc og scanner dem med norton antivirus.
Virker dette egentlig, eller vil pc versionen slet ikke opdage hvis der rent
faktisk var virus i det just downloadet mac program ?

mvh
Peter

Fra : Jesper

Dato : 17-11-01 16:29

Zorilla <zorilla@mac.com> wrote:

> [...]
> Virker dette egentlig, eller vil pc versionen slet ikke opdage hvis der rent
> faktisk var virus i det just downloadet mac program ?

Almindligvis kan Windows slet ikke forstå Mac resourcegrene (Win
NT/2000/XP server på en NTFS partition med "Services For Macintosh"
installeret er undtaget!)

Så at NAV til Windows skulle kunne skanne for Mac vira i Mac programmer
du downloader er utopi, selv om den kunne ville den slet ikke kunne
kigge ind i diverse installere, der dukker virus først frem når
programmet installeres.
--
Jesper.