Tips efterlyses
Fra : sofie Hansen

Dato : 20-01-01 14:25

Hej -

nogen som har gode tips til hvad man kan spise uden at tage på, til
mellemmåltid eller når lækkersulten melder sig.

Jeg er nemlig lidt træt af fugt med formage fraic

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-01-01 21:24

"sofie Hansen" <Sofie@hotmail.com> wrote in message

> Jeg er nemlig lidt træt af fugt med formage fraic

Hvad med frugt uden fromage frais? eller gulerødder? bladselleri?
agurkestave?, grovboller/bagel med hamburgerryg eller kalkunpålæg?
Yoghurt med rugbrødsdrys?

Mulighederne er talrige... Hovedsagen er vel, at det skal være en
lille bid med god mæthedsværdi.

Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Gemini

Dato : 21-01-01 14:14

sofie Hansen skrev i meddelelsen ...
>Hej -
>
>nogen som har gode tips til hvad man kan spise uden at tage på, til
>mellemmåltid eller når lækkersulten melder sig.
>
>Jeg er nemlig lidt træt af fugt med formage fraic

Hej Sofie

Lidt til den søde tand (men ikke særlig mættende):

Youghurt is
Sorbet is

Rosiner
Kiks (f.eks. Klidkiks eller Rich Tea er under 25% fedt, men skal alligevel
nok ikke frådses i :)
Grovbolle

MVH Lene

Fra : Stroyer

Dato : 04-07-01 11:38

Her er nogle forslag til et lækker lille måltid.
I Netto har de fået noget der hedder Snak gullerøder, de er lidt søde og
kort 8 kr. for 250 gr. de er færdig skrallede og det hele. Og så friske
jordbør og æble både. Man skal bare at det skyldet og lægge æblene i en let
citron vand så er der altdi noget let og lækkert.
Stine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-07-01 17:17

"Stroyer" <stroyer@stroyer.dk> wrote in message
> [...]
let
> citron vand så er der altdi noget let og lækkert.

snack gulerødder kan man også få i brugsen..... dem har jeg levet højt på
siden jeg begyndte at arbejde i nærheden af en brugs*GG*
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*