Kinder Mælkesnitte !!
Fra : Lene

Dato : 19-01-01 08:12

Hej ...

Jeg har fået en (dårlig) vane med Kinder Mælkesnitte - det er blevet min portion af søde sager i kampen mod de mange overflødige kilo. Nu vil jeg så gerne vide om det er "ok" at spise sådan en en gang mellem???

Mvh Lene - og pøj pøj til alle der står midt i kampens hede !!

Fra : Kata

Dato : 19-01-01 20:03

Lene <lenes@e-postboks.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:948pa4$s9t$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>de mange overflødige kilo.
>Nu vil jeg så gerne vide om det er "ok" at spise sådan en en gang

Det kommer an på hvor meget (læs: hvor mange kalorier) du ellers spiser!
Hvis du mener, at din kostplan godt kan "tåle" de ca. 100-200 kalorier
en snitte giver, så spis bare løs!
Hvis du spiser en snitte istedet for f.eks. 100 g vingummi (giver ca.
400 kcal), så er det faktisk bedre at spise snitten end vingummierne.

Kata

--
http://hjem.get2net.dk/kata