Bailine - fup eller fidus
Fra : Hanne Porsborg Claus~

Dato : 08-01-01 12:20

Kære alle

Dette spørgsmål har muligvis været fremme flere gange, men jeg vover
alligevel pelsen og spørger om der er nogen der har erfaringer med
Bailine-behandlinger? Det siges bla. at det -udover at have en vis
slankende effekt - også har virkning på muskelspændinger.

Mvh Hanne

Fra : Storm P.

Dato : 08-01-01 16:21

Hej Hanne,

Jeg har selv modtaget 5 Bailine behandlinger. Efter de 5 behandlinger havde
jeg ialt på hele kroppen tabt 10 cm, bl.a. tre cm i taljen, hvilket jo
egentlig var meget godt.

Jeg valgte dog alligevel at stoppe med behandlingerne, fordi jeg ikke synes
pris og resultat står i forhold til hinanden - kr. 1250 for 5 gange.
Desuden var jeg ikke ovenud vild med selve behandlingen, fordi det på mig
virkede ret voldsomt med disse stød gennem kroppen, og hver gang tænkte jeg,
at det var en unaturlig måde at tabe sig på.
Kom til sidst til det resultat at den eneste jeg snød, vist var mig selv.
Det skal siges, at jeg er en ung pige på 27 år, og jeg burde vel kunne tabe
mig vha. motion og ændrede kostvaner, så det forsøger jeg i øjeblikket.

Desuden skal man jo også under Bailine behandlingerne følge en kostplan og
lave øvelser hjemme, så spørgsmålet er vel også, hvad det reelt er der
hjælper- behandlingen eller de ændrede kostvaner og gulvøvelser ??

Kostplanen er der ikke meget nyt i i forhold til andre slanketips- så
forvent ingen revolutionerende nyheder på det punkt.

Som du selv er inde på, skulle behandlingerne også kunne hjælpe mod
muskelspændinger, fordi de kraftige stødimpulser (iflg Bailine personalet)
gør at spændte løsnes ved den kontinuerlige vekslen mellem spændt og slap
tilstand ligesom de slappe muskler strammes op.

Håber dette besvarede nogle af dine spørgsmål, men du er selvfølgelig altid
velkommen til at kontakte mig igen.

Rikke

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 08-01-01 18:27

"Hanne Porsborg Clausen" <hannepc@hum.auc.dk> wrote in message

> Dette spørgsmål har muligvis været fremme flere gange, men jeg vover
> alligevel pelsen og spørger om der er nogen der har erfaringer med
> Bailine-behandlinger? Det siges bla. at det -udover at have en vis

Jeg mindes ikke at have set Bailine nævnt i denne gruppe før... hvad
gør det/den?

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906