USB printerdeling?
Fra : Michael Petersen

Dato : 16-11-01 17:08

Jeg vil gerne dele en USB-printer der sidder på een maskine med resten af
netværket. Jeg kan ikke finde noget info i Machjælpen om at dele en
USBprinter og troede derfor ikke det kunne lade sig gøre. Så opdagede jeg
tilfældigvis at jeg havde et kontrolpanel liggende der hedder
'USB-printerdeling' og det lyder jo som det rette...

Problemet er så at jeg ikke kan få det til at virke. Er der nogen der kender
det og kort lige kan forklare mig hvordan jeg sætter maskinerne op. Jeg
troede bare jeg skulle slå kontrolpanelet til og så kunne jeg finde
printeren via netværket fra de andre maskiner - men åbenbart ikke.

På forhånd tak

Mvh, Michael Petersen

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-11-01 17:58

Har selv fundet løsningen - udvidelsen virker kun under OS 9.x

Mvh, Michael Petersen