Drik mere kildevand!!
Fra : afeldt

Dato : 04-01-01 22:49

Det som hjælper dig allermest hvis du vil slanke dig hurtigt og som du aldrig kan
få for meget af (men kun for lidt!!) er kildevand. Det mætter før ethvert måltid at
drikke en halv liter kildevand og det er dermed med til at forhindre dig i at spise
for meget.

Du vil stadig spise et \"normalt\" måltid og dermed rigeligt få de vitaminer,
proteiner og mineraler etc. som din krop har behov for. Men fedt, kulhydrater og
andre, i et overdrevent forbrug, \"skadelige\" stoffer, vil du nu indtage i en mindre
grad end før du drak kildevand. Du har nu igangsat en positiv udvikling.

Drik en masse kildevand i løbet af dagen på dit arbejde. Det renser din krop og
sørger for at din forbrænding altid er optimal.

Spis altid kun en portion (lad være med at rydde hele fadet/bordet!!) og dyrk så
noget mere motion og helst sammen med andre (det er nemlig sjovere..!). At gå
en tur med konen eller kæresten er også motion/bevægelse og dermed
forbrænding.

Sæt dig delmål istedet for det ultimative mål. Det gør det hele meget sjovere og
mere overskueligt.

Men drik en masse kildevand...og så gør det jo ikke noget at det er dansk og
frisktappet direkte fra kilden...se også www.aquador.dk hvor der er flere gode
råd.

Allan Feldt

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 04-01-01 23:16

Almindeligt postevand fra hanen er lige så godt (med mindre man da bor et
sted hvor der er tilsat klor i vandet...).

mvh

Jens

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 11:07

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-01-01 11:07

>Det ligner reklame, hvad er dit forhold til ovenstående firma ?

Ja man kan i alt fald se at han har sendt indlægget fra adressen
NOSPAMafeldt@aquador.dk

Det siger vel alt.

mvh

Jens

Fra : Graves

Dato : 06-01-01 16:33

klip

> Ja man kan i alt fald se at han har sendt indlægget fra adressen
> NOSPAMafeldt@aquador.dk
>
> Det siger vel alt.
klip

Firmaet som jeg arbejder for modtager en enorm mængde reklame og aggresiv
markedsføring fra lige netop aquador... Lige nøjagtig er det grunden til vi
anvender deres konkurrent *GG*

\graves

Fra : Pizzaman

Dato : 05-01-01 18:03

Ak, kildevand er sååå dyrt.. Få hellere fat på en SodaStream maskine, så kan
man lave sin egen danskvand dag ud og dag ind. Se nærmere på
http://www.pebas.dk/produkter/index.htm under SodaStream.