"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse
news:9t3es0$ckr$1@sunsite.dk...
> "Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:
>
> > Efter sigende skulle det dog være løst, men jeg synes ikke det
> > kører helt tilfredsstillende endnu:
> >
> >
<
http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/index.php?id=319
29>
>
> Faktisk så kører det slet ikke kan jeg se.
> Dtext er fuldstændig død og indlæg sendt via news.tele.dk er
> evigheder om at nå frem.
>
> Tjek evt. selv <news:tele.internet.news-service>
>
Jeg kan heller ikke se noget fra de sidste par døgn over TDC's nyhedsserver
og kan heller ikke se mine egne indlæg.
MEN kun når jeg bruger Outlook Express (både 5,5 og 6,0 - Har lige
opdateret)
Virkeligt besynderligt :-/
Bruger jeg Xnews kan jeg se det hele, figure that!
Men da Xnews er lidt "corky", og jeg er flasket op med Microsoft fra mine
første spæde EDB-dage, er jeg usikker i brugen af Xnews, og den driller
.
Så nu har jeg switchet til Sunsite.dk og bruger igen Outlook express.
Der kører det! Lidt langsommere, men nu kan jeg da se alle indlæggene igen.
Hopper nok tilbage til TDC, når deres problemer er løst!
Best regards
Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp