Alder på Mylie Minogue
Fra : KO

Dato : 15-11-01 19:13

Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-11-01 20:04

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

www.allmusic.com er din ven.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bnxcm967o3ep6

33 år gammel (født 28. maj 1968, Melbourne, Australien.

/Nikolaj

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 16-11-01 15:07

> www.allmusic.com er din ven.

Jeg troede det var www.google.com ?!.... sikke mange venner du har...

/Troels

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-11-01 15:24

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg troede det var www.google.com ?!.... sikke mange venner du har...

Jeps, masser af venner:

www.google.com
www.imdb.com
www.allmovies.com (hvis ovenstående svigter)
www.allmusic.com

Plus naturligvis et par stykker uden BB (bredbånd, ikke Big Brother), men de
er jo knap så relevante at linke til

/Nikolaj

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 16-11-01 19:21

> Jeps, masser af venner:
>
> www.google.com
> www.imdb.com
> www.allmovies.com (hvis ovenstående svigter)
> www.allmusic.com

Gid de havde flere venner.....

/Troels

Fra : Kasper

Dato : 15-11-01 20:03

On Thu, 15 Nov 2001 19:13:29 +0100, "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Hun er fra '68.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Uffe Holst

Dato : 15-11-01 23:02

In an article of 15 Nov 2001 KO wrote:

> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Hun er to år på nær er par uger ældre end mig -- hvordan ved jeg sådan
noget? -- ergo hun er 33½.

--
Uffe Holst

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 16-11-01 13:31

Ifølge www.kyliesplace.com er hun født den 28. maj 1968 - det må give 33 år.

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Kasper

Dato : 16-11-01 14:03

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Max

Dato : 16-11-01 15:05

Hej

> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Hun er født Tirsdag den 28. Maj 1968

Mvh Max

Fra : Christian Muus

Dato : 16-11-01 17:14

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

33 år vist

--
Christian Muus

Fra : Lars B.

Dato : 16-11-01 18:16

In article <3bf405e3$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kim.olsen@tdcadsl.dk says...
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Hun er født den 28 Maj 1968 i Melbourne, Austrailen
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 16-11-01 18:49

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in news:3bf405e3$0$252
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Google er, som sædvaneligt, din ven. Men nu har jeg fundet det for dig:

hun har fødselsdag 28 / 5 / 1968 dvs. at hun er 33 år, hvis jeg ikke regner
helt galt.

Krydschecket på et par sider for at være sikker :]

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 16-11-01 19:01

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Hun er født d. 1968 australien 28 i maj, Melbourne

/Troels

Fra : Enzo

Dato : 16-11-01 19:24

Ok. Efterhånden er jeg ved at være ret sikker på, at Kylie Minoque er 33 år.
Måske vi inden mandag kan runde et trecifret antal uafhængige
bekræftelser....Det skader jo aldrig at være HELT sikker...:)

Fra : Los

Dato : 16-11-01 19:35

Jeg er mildest talt også forundret. Læser folk ikke andres svar, før de selv
svarer?
Eller er det bare mig, der ikke fatter bizar usenet-humor?

Morten

P.S. Var det 33 år?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-11-01 21:28

"Los" <dallx@hotmail.com>
> Jeg er mildest talt også forundret.

Nå, men hvis du ikke har fattet det endnu, så kan jeg da godt
fortælle dig alt, hvad du behøver at vide:

Kylie Minogue er 33 år gammel og er født 28. maj 1968 i
Melbourne, Australien.

Hvem Mylie er, ved jeg dog ikke. Jeg tror måske, Kylie,
Mylie og Rylie er de australske udgaver af Andersines
niecer.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Los

Dato : 16-11-01 22:35

"Peter Brandt Nielsen" underholdt med...
> Hvem Mylie er, ved jeg dog ikke. Jeg tror måske, Kylie,
> Mylie og Rylie er de australske udgaver af Andersines
> niecer.

*LOL*
Det er vist rigtigt, og var det ikke noget med, at de lavede et girlband?
Såvidt jeg husker gik den dog i opløsning, fordi Mylie og Rylie var totaaalt
fucked på amf!

Morten

Fra : Enzo

Dato : 16-11-01 22:40

> Det er vist rigtigt, og var det ikke noget med, at de lavede et girlband?
> Såvidt jeg husker gik den dog i opløsning, fordi Mylie og Rylie var
totaaalt
> fucked på amf!

Nej, det er ikke rigtigt. Det var Kylie, der var totalt hooked på amfetamin.
Jeg ved det, for jeg har lige snakket med Rylie, der var meget ophidset over
de grundløse beskyldninger. Et sagsanlæg kan ventes.

Fra : Kasper

Dato : 16-11-01 23:25

On Fri, 16 Nov 2001 22:39:57 +0100, "Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote:

>Nej, det er ikke rigtigt. Det var Kylie, der var totalt hooked på amfetamin.
>Jeg ved det, for jeg har lige snakket med Rylie, der var meget ophidset over
>de grundløse beskyldninger. Et sagsanlæg kan ventes.

Mmmm....Kylie er nu en lækker, lille nipsting...ahem, anyway...

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 17-11-01 22:36

"Kasper" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> Mmmm....Kylie er nu en lækker, lille nipsting

Lissom Søstrene Grene!

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 17-11-01 16:50

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote in message news:9t412a$7s4$1@sunsite.dk...

> [...]
> Jeg ved det, for jeg har lige snakket med Rylie, der var meget ophidset over
> de grundløse beskyldninger. Et sagsanlæg kan ventes.

Var det ikke dem, der udgav Scooterlicious? Fed video, forøvrigt. Optaget i
Italien, selvfølgelig.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Kasper

Dato : 16-11-01 22:14

On Fri, 16 Nov 2001 19:35:19 +0100, "Los" <dallx@hotmail.com> wrote:

>Jeg er mildest talt også forundret. Læser folk ikke andres svar, før de selv
>svarer?
>Eller er det bare mig, der ikke fatter bizar usenet-humor?

Det har vist noget at gøre med at Tele.dk's newsserver chokede i nat,
og nu tildeler nye artikler lavere numre, hvilket vil sige at man ikke
får nye indlæg med et tryk på "retrieve new headers".

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Claus S

Dato : 16-11-01 22:11

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

søgte på google: Det første hit fortæller mig at Kylie er født 28/5/1968 i
Melbourne Australien. Dvs. hun er 33 somre, men de er godt brugt må man sige

Claus

Fra : bonfils

Dato : 17-11-01 10:28

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Diverse websider er forbavsende enige om, at hun er født d. 28. maj 1968.
Det får jeg til 33 år.

--
bonfils
http://mp3.com/bonfils

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-11-01 19:40

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvor gammel er den søde og altid smukke Kylie Minogue?????

Min mor siger hun er 33 år. Altså ikke min mor, men Kylie. Kylie er dog ikke
min mor. Min mor er noget ældre.

Jacob