brun sæbe
Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 16-01-01 20:49

Hej gruppe.

jeg har hørt noget om at brun sæbe bestemt ikke er godt til at bade buldne
fingre mm i pga at det er bindevævsnedbrydende. Er der belæg for det?

mvh Pia

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 16-01-01 23:06

Sæbespåner er i hvertfald godt.

VH Birgitte Abkjær

Fra : N/A

Dato : 19-01-01 18:28

Fra : N/A

Dato : 19-01-01 18:28

Fra : Anja Vadh

Dato : 19-01-01 18:28

<Jeg prøvede at bruge brun sæbe da jeg havde nogle døre jeg ville have ti
lags maling af, og det virkede ikke
jeg gav op til sidst og gik ud og købte nye fyldningsdøre, men det kan jo
også være at det var mig der gjorde
det forkert jeg smurte det bare på døren ren med en klud lod det sidde i et
par dage men der skete ikke
noget

Anja

Fra : Tina

Dato : 19-01-01 18:44

> [...]
> også være at det var mig der gjorde
> det forkert jeg smurte det bare på døren ren med en klud lod det sidde i

Sikkert fordi du glemte/ikke vidste, det ikke bare skal "smørres på" og
sidde nogle dage, men at det også skal pakkes grundigt ind i plastik imens?
Altså: Brun sæbe på (IKKE den flydende), plastik/film hen over, så det er
lufttæt, og så lad det sidde en-to dage, skab malingen af, og skyl grundigt
med rigeligt koldt vand.

Tina

Fra : Anja Vadh

Dato : 19-01-01 18:52

"Tina" <pwr2me@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Altså: Brun sæbe på (IKKE den flydende), plastik/film hen over, så det er
> lufttæt, og så lad det sidde en-to dage, skab malingen af, og skyl

Hej Tina

Tak for hjælpen så ved jeg det til en anden gang
MVH
Anja