/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Klageinstanser
#NavnPoint
dova 1115
Klaudi 745
Thyregod8 710
ampere 510
henrikkre.. 448
modersvil.. 360
katekismus 350
Better_Pe.. 320
Nordsted1 300
10  poten 300
rep af pc
Fra : hpapp
Vist : 1427 gange
200 point
Dato : 23-12-06 08:48

indleverede en pc til rep den gik helt i sort, hartware fejl, hos bilka i viborg d. 4/12 de sendte de videre d 5/12 til rep. har købt den i den pågældede forretning d 27/7 2006 har rykket i forretningen d 21/12 de ved ikke hvornår der sker noget .hvor lang tid må der gå.
hp

 
 
Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 200 point
Dato : 23-12-06 11:02

Hej hpapp
Afhængig af mærket benytter Bilka flere forskellige værksteder, som er valgt af producenten. For tiden er der en reparationstid på 4-6 uger.
/PG (som arbejder i denne rep-verden)

Kommentar
Fra : Brommi


Dato : 23-12-06 20:26

Du skal forvente 2-4ugers rep tid.

Det er ikke sikkert at de har reservedele til computeren, derfor kan reperations tiden sagtens blive ret lang. surt men ikke desto mindre er det meget normalt.. (sider selv som reperatør på et lign værksted)
->Brommi

Kommentar
Fra : Brommi


Dato : 23-12-06 20:34

Du nævner iøvrigt heller ikke noget om hvilken computer det er? er det feks et mediecenter eller måske en mycom? eller en hp?

Godkendelse af svar
Fra : hpapp


Dato : 24-12-06 09:21

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : vimalaE


Dato : 13-12-07 23:47

hehe

Ka ik la vær med at komme med en kommentar her. Jeg indleverede min pc til reparation i marts 07. De syltede den i 6 uger. Jeg henter den så og bliver bildt ind, de har lavet den. Det har de ik! Jeg ringer og kommer ind med den igen, men må gå med uforettet sag, da jeg nægter at udfylde en forsikringsseddel, som jeg i øvrigt har med mig, fuldkommen magen til og sir, at så må de selv udfylde den. De vil ikke modtage pc. Ringer igen igen - der går lang tid. Pc bliver så indleveret igen. Jeg har da kørt til forretning 5 x nu. Der går lang tid,1 md. Jeg hører intet. Kontakter dem, det tar et par uger, før jeg får kontakt. Får så email. får ikke svar. Skriver til diverse chefter på mail, der end ik gider svare mig, ej heller træffes, når jeg ringer. Sluttelig får jeg oplyst ved et af mine utallige opringninger, at de har skrottet den, da den nu pludselig er kaput! HardDisk er væk! Jeg er ikke blevet varskoet. Ret ny brænder er smidt ud!. De vil så på min opfordring erstatte med ny pc og skærm. Jeg får noget uden lyd, og i meget sølle kvalitet. SÅ BLIVER JEG GAL. Skriver MEGET VREDT og langt brev til en eller anden chef. Har journalist på hold. Kontaktet forbrugerådet og så får de kolde tæer. Nu har jeg haft pc i 2 uger. Mangler stadig en god lyd (de skal byttes). Aldrig har jeg oplevet så dårlig langvarig service og dårlig kommunikation internt og jeg var ALT for tålmodig. Så... vent ikke for længe. Jeg er enig i 4-6 uger max og herefter må du kridte op. Desuden har de måske en service med at låne dig en pc i mellemtiden? Det havde dette her store salgsapparat, men de tilbød det bare aldrig.
Held og lykke med reparationen.

vh E

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste