/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Klageinstanser
#NavnPoint
dova 1115
Klaudi 745
Thyregod8 710
ampere 510
henrikkre.. 448
modersvil.. 360
katekismus 350
Better_Pe.. 320
Nordsted1 300
10  poten 300
klage over rep. af tv
Fra : ThomasEp
Vist : 1142 gange
100 point
Dato : 04-11-06 22:11

Hejsa!

Jeg er ikke rigtig klar over om det er dig jeg skal henvende mig til, men nu prøver jeg!

Jeg købte et Samsnug 32" LCD fjernsyn og et Phillips Surround system ved Expert i Grenaa, Der gik noget tid inden jeg fik sat det hele ordentligt til!
Jeg fandt så ud af at der ikke var lyd i alle mine højtalere, det må jo ha været en fejl i enten surround systemet eller mit fjersyn, så vi begyndte at lave nogle udelukkelses metoder eftersom de havde haft mit anlæg oppe hos dem for at se om det var det! Det var det ikk, så måtte det være kablerne eller fjernsynet!
Man fandt så ud af at det var fjernsynet at den var galt med, de fik mit fjernsyn op til rep. og jeg fik lov til at låne et lille bette 21" fjernsyn, det kunne jo fint stå på en skammel, men hva,, jeg overlevede jo!
de havde mit fjernsyn i godt og vel 3 uger, jeg ringede derop for at høre hvordan det gik med mit fjernsyn og de sagde at det nok skulle komme, de havde lidt travlt pga. ferie sagde de, det er vel også forståeligt et eller andet sted.
Jeg fik så mit fjernsyn tilbage igen, der var jeg nødsaget til at selv at hente det da de ikke havde tid, og nu var jeg jo alligevel kommet op i butikken for at høre om det var kommet, de ringede ikke til mig og sagde at det var kommet tilbage, så det var vel rent held at jeg kom derop og at det var kommet!
Jeg tog det med hjem og fik pakket det ud, jeg vendte og drejede det for at se om det egentlig havde den samme stand, som det havde da jeg afleverede det til Expert.
Der var ridser på kabinettet og der var en skrue løs indeni fjernsynet.
Så gik jeg derop med fjernsynet igen og sagde at de godt kunne sende det fjernsyn til rep igen eftersom at de ridser og den skrue ikke var der, da jeg afleverede det fjernsyn til Expert.
Oppe i Expert vidste de ikke hvor lang tid det ville tage, eftersom at der åbenbart stadig var folk på ferie! Jeg ventede i nogle uger og havde ikke hørt noget fra dem, så kontaktede jeg dem selv igen ved at henvende mig i butikken, det var noget med at hvorfor det tog så lang tid det var fordi at de skulle ha fat i et kabinet fra kina eller noget i den stil! men det var deres ord.
Der gik vel omkring 4-5 uger før jeg fik mit fjernsyn igen, da jeg så fik det tilbage igen, var det, det forkerte kabinet altså forkert farve og skruen var stadig løs plus at der manglede en plade i bunden af kabinettet hvor der er plads til såkaldt fod som fjernsynet kan stå på hvis man ikke vil hænge det på væggen!
Det blev jeg lidt skuffet over, så ringede jeg til til Expert igen og forklarede dem problemet, ham der havde "sagen" skulle på ferie i den pågældende uge så måtte vi finde ud af noget ugen efter forklarede han, det var fint med mig!
De har hentet fjernsynet, jeg syntes selv at jeg har været tålmodig, er der noget jeg kan kræve eller gøre noget som helst??

 
 
Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-06 22:22

Jeg må sige at jeg beundrer dig for din tålmodighed.
Jeg ville nok kræve et helt nyt tv,og hvis de så nægter,vil jeg fortælle dem,at jeg så desværre ser mig nødsaget til at gå videre med sagen til forbrugerstyrelsen.Eller måske hedder det forbrugerklagenævnet.Det husker jeg ikke lige..Men jeg syntes bestemt du har krav på at få et helt nyt tv,så længe som du har ventet!!
Held og lykke med det
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : dior


Dato : 04-11-06 22:23

Jeg tror nok der er forbrugerklagenævnet du skal klage til..

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp


Dato : 04-11-06 22:29

Tak for svaret dior.

Kommentar
Fra : dior


Dato : 04-11-06 22:34

Glæder mig at du kunne bruge svaret.Det koster 150 kr. at få sagen behandlet,og hvis de så ikke kan hjælpe dig,får du de 150 kr. tilbage.
Jeg gik ind på Google og søgte på "Forbrugerklagenævnet".Derfra har jeg oplysningerne.Hvis der bliver flere problemer med dit tv,syntes jeg du skal bede om en forklaring skriftligt.Det kan måske hjælpe dig senere hen..
Hej igen.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste