|  | 		    
					
    
        
            
                
                | |  | outlook expres - opsætning Fra :
  chokoladegrisen | Vist : 3719 gange 100  point
 Dato :  11-09-06 21:53
 | 
 |  | Der er opstået en ukendt fejl. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '421 Cannot connect to SMTP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:25), connect error 10060', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 421, Fejlnummer: 0x800CCC67
 
 
 Har ikke ret meget forstand på det her, men ovennævnte besked kommer når jeg forsøger at sende en mail - vil sætte pris på en vejledning hvor det er "skåret ud i pap" hvilke indstillinger det er jeg skal ændre.
 
 tusind tak
 
 
 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  refi  | 
 Dato :  11-09-06 22:09
 | 
 |  |  |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  Fijala  | 
 Dato :  11-09-06 22:09
 | 
 |  |  |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  pirt03  | 
 Dato :  11-09-06 22:12
 | 
 |  | 
 
                Er du lige kommet på nettet.
 Kan du i øvrigt komme på internettet?
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 tja.. måske jeg har TDC som udbyder, men min forbindelse er pt. hvilende p.g.a. flytning og jeg har så opsat pc-en hos familie, som har cybercity ??
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                Kan godt komme på internettet
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  pirt03  | 
 Dato :  11-09-06 22:42
 | 
 |  | 
 
                Mærkeligt at du kan komme på nettet. 
 Prøv om du kan komme på TDCs hjemmeside for at se din post direkte dér - altså udenom Outlook express
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Accepteret svar Fra :
  refi  |  Modtaget 110  point
 Dato :  11-09-06 22:44
 | 
 |  |  |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  o.v.n.  | 
 Dato :  12-09-06 02:58
 | 
 |  | 
 
                Du kan ikke bruge TDC mail i Outlook Express (mener jeg at vide) når du bruger Cybercity som udbyder, men du kan prøve at hente og køre Netsupport: http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72048   programmet retter eventuelle fejl i din Outlook Express, hvis du stadig ikke kan, har du mulighed for at oprette dig som bruger på: http//:mail.tdconline.dk  og læse/skrive dine mails der
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  o.v.n.  | 
 Dato :  12-09-06 03:00
 | 
 |  |  |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  bja2  | 
 Dato :  12-09-06 08:36
 | 
 |  |  |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  refi  | 
 Dato :  12-09-06 09:46
 | 
 |  | 
 
                Ret kontoopsætningen i dit mailprogram fra smtp.mail.dk til smtp cybercity.dk......
 Så er den sikkert i orden igen.
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  plac3b0 | 
 Dato :  22-05-07 15:08
 | 
 |  | 
 
                Din ipadresse er blevet listet i RBL eller DSBL som spammailer.
 du skal gå ind på myip.dk og gemme din ip, derefter går du ind på DSBL.org og taster ip'en ind i is my ip listed og derefter ansøger om at få den frigjort.
 En anden og hurtigere løsning er at slukke dit modem i 5-6 kvarter for at rydde ip cachen, der så automatisk efter opstart går ind og anmoder om at forny ip indstillingerne for din forb
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Du har følgende muligheder |  | 
 |  | 
            
               
                    Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
 Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
 |  |  | 
 |  |