|
| Ang. Fair Forsikring Fra : epidedymittis | Vist : 876 gange 10 point Dato : 20-04-06 15:37 |
|
Til information:
Jeg er én af dem der sidder og ringer for Fair. Jeg ringer og giver gratis information om "LønSikring", med henblik på salg, - naturligvis.
Der har, de sidste par uger, været noget rod med systemerne, så de der før er blevet ringet op, bliver ringet op igen. Både de der har sagt "Ja tak", "Nej tak" og de der har svinet sælgerne til.
Jeg tror ikke der er meget andet at gøre end at vente til dubletterne er sorteret fra, og ellers sige pænt nej tak når man får et opkald, som man har fået før.
Jeg tager ikke Fair i forsvar, de er nok ikke meget bedre end nogen andre forsikringsselskaber der benytter sig af telemarketing.
Men på én eller anden måde skal man jo tjene penge..
| |
|
Okke ja... Jeg er sådan set ligeglad! Jeg representerer jo bare firmaet, jeg er ikke en del af det!
| |
|
MOn din arbejdsplads synes det er ok at du skriver den slags ting herinde???
Jeg går ud fra du har tavshedspligt omkring dine arbejdsforhold?
| |
| Accepteret svar Fra : troldenesdhb | Modtaget 10 point Dato : 20-04-06 16:39 |
|
ja ja, jeg får jo nok ikke dine point
Men ham jeg talte med, sagde også at han arbejdede for fair forsikring, at har var assurandør!!
Efter min samtale med Fair idag, fik jeg at vide at det var han ikke, INGEN af dem der ringer rundt er assurandører.
Egentlig ville jeg hellere undvære penge, end sidde om aftenen og lyve folk ind i øret, men sådan er vi jo så forskellige..........
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 20-04-06 16:40 |
|
Jo tak, to samtaler fra Fair.
Og en næsvis tøs der ville vide hvorfor vi ikke
hoppede på hendes tilbud.
| |
|
Citat HVAD i alverden skulle arbejdsgiver have imod dette indlæg - med mindre der er noget der ikke tåler dagens lys - ??????????? |
Princippet er at tavshedspligt er tavshedspligt, og firmaet kan ikke være interesseret i at deres medarbejdere som der gives udryk for i indlægget er så ligeglade med firmaet.
Og som der skrives i et af spørgerens indlæg
Citat Okke ja... Jeg er sådan set ligeglad! Jeg representerer jo bare firmaet, jeg er ikke en del af det! |
Øhhh hvad???? er du ikke en del af firmaet når du repræsenterer det udad til?
| |
| Kommentar Fra : timeglas |
Dato : 20-04-06 17:55 |
| | |
| Kommentar Fra : Toupie |
Dato : 20-04-06 18:11 |
|
Respekt for dig epidedymittis
Jeg syntes bestemt ikke der er fair, at skulle belemres med telefon sælgere - man har vel valgt noget andet, af en grund men telefonsælgerne har nok verdens mest utaknemmelige job, så hatten af for dig
Og til dem der ikke (heller) ikke bryder sig om at blive forstyrret af telefonsælgere kan jeg kun henvise til http://vibrugerikke.dk/ ....hvorfor ikke afvise med et smil
// Toupie
| |
|
Hvad er det respektable i at udlevere sin arbejdsplads?
| |
| Kommentar Fra : TheRipley |
Dato : 20-04-06 18:53 |
|
Så er vi to. Jeg læser faktisk også epidedymittis' indlæg som et forsvar for sin arbejdsplads. Det har rod i systemet lige nu, de kan bare ikke gøre for det!
Svarer vel til, at KanDu's email system ikke virker, men de fortæller det bare ikke...........
Og så er jeg en af dem, der indtil nu kun har oplevet venlige telefonsælgere - også fra Fair
Hilsen Ripley
| |
|
Det er ikke for at udlevere nogen, eller træde nogen over tæerne! Dét vil jeg gerne understrege!
Mig bekendt er der heller INGEN fra MIN arbejdsplads der lyver i sine samtaler. ALLE samtaler bliver gennemlyttet, og røversalg, - som det hedder, bliver man fyret for. Både kvaliteten og kvantiteten skal være i orden.
Jeg er udemærket klar over, at mange ikke er ovenud begejstrede for at blive ringet op en mandag aften når de sidder og ser Anna Pihl, men der er jo heller ikke mange der er begejstret for at få gratisaviser og reklamer i hovedet, uden selv at skulle be' om det.
Hvis man ikke er interesseret, kan man bare sige NEJ TAK, ligesom man kan lade være med at købe 40 liter Carte Dór is, selvom det er på tilbud, og nævnt i en bilkareklame.
MEN det må jo kunne svare sig at benytte sig af telemarketing. Ellers ville den branche nok være uddød for længst, - ligesom det kan svare sig at sende reklamer ud.
| |
|
Og det jeg sagde tidligere: "Jeg representerer jo bare firmaet, jeg er ikke en del af det!" skal forstås som at jeg ikke tager tilsvininger og sure kunder personligt. Det er ikke MIG der har startet Fair, og det er ikke mig idé at ringe til folk for at sælge, - derfor er det heller ikke mig det går ud over, hvis kunder klager over f.eks. kundeservice, eller for høje priser.
I øvrigt er der en lov der hedder "Dørsalgsloven", og den bliver overholdt. Dér står blandt andet, at man må kontakte folk, for at sælge visse produkter, fra klokken 9 om morgenen til kl 21 om aftenen.
| |
|
Jeg har intet forstået af dine 2 sidste indlæg miritdk?? Gider du omformulere?
| |
|
Citat ja ja, jeg får jo nok ikke dine point |
Jo, - hvorfor dog ikke?
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|