|
|
din far har ret. Ulf var IKKE den første. Leder lige efter et link.
| |
|
Eller sprøg
http://reklame.tv2.dk/kontakt/?bottom
Hov
http://reklame.tv2.dk/tv2effekten/?portal&index
TV 2 EFFEKTEN RAMMER HVOR DEN SKAL
I januar 2005 lancerede vi et nyt reklameunivers, som med eksempler på effektfulde kampagner formidler effekten ved at annoncere på TV 2. Det siger sig selv, at der er en vis underholdningsforpligtelse, når vi anvender vores bredeste medie for at få en lille skare af TV-annoncører i tale. Det nyereklameunivers med Ulf Pilgaard som vært er gået rent ind hos seerne- og har ligget på "Den Glade Seer" i samtlige uger, hvor det har været vist. Og annoncørerne har tydeligvis også kippet med flaget.
| |
| Kommentar Fra : steno |
Dato : 16-04-06 16:31 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|