|
| Kommentar Fra : TheRipley |
Dato : 02-10-05 20:22 |
|
Kære Klumme
Beundrer dig .................men tror faktisk at Birgitta er en kvinde med sin egen holdning,
Enig eller ej, det må respekteres.
Hilsen Ripley
| |
| Kommentar Fra : TheRipley |
Dato : 02-10-05 20:32 |
|
Holder lige fast i PC'en med fingerspidserne!
Man skal vel ikke være enig med dig for at være begavet - Jeg bakker ikke op om Birgittas foræren point væk og forstår ikke at arne tager imod dem, men at hun har ret til at synes det hun gør - det er vel det vi alle vil have lov til, eller........
Hilsen Ripley
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 02-10-05 21:06 |
| | |
|
Tænkte nok, at din taktik vil slå fejl Birgitta! bedre held næste gang
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 02-10-05 21:17 |
|
Birgitta
Nu afslører du endnu en af dine tilsyneladende uendelige mange svagheder. Et godt råd til dig fra mig skal være, læs hvad der står og IKKE hvad du tror der står.
The Ripley
Nææh det skal man ikke, men damen klarer nu opgaven mega fint må man sige
| |
| Kommentar Fra : TheRipley |
Dato : 02-10-05 21:29 |
|
Paperboy - jeg er ikke enig med Birgitta og det ved hun godt, men at hun har ret til at have sin egen mening - ja, selvfølgelig!!!
Det har vi andre også, eller????
Hilsen Ripley
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 03-10-05 02:11 |
|
Paperboy skrev
Citat Ripley, jo jo du har og min mening om Birgitta er, at hun er (en grøn smiley) |
Og den mening burde du holde for dig selv. Hvad skal alt det personfnidder dog til for.
Det pynter ikke på kandu.
Det er ikke engang sjovt.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 03-10-05 13:31 |
|
Tak for jeres opbakning Ripley og Rfou selv om jeg godt ved, at vi ikke er enige i alt.
Men jeres pædagogiske bemærkninger til paperboy, Klumme og eventuelle andre er spildte. Jeg HAR forsøgt --i andre hadetråde--- at forklare dem, hvorfor jeg ikke bryder mig om deres måde at køre personhetz, uanset om jeg er enig med den person det går ud over, eller ej. De forstår det ikke! Enten er man FOR----- eller også er man IMOD. Der findes ikke andet for dem.
Det jeg tror, ville hjælpe, det var, hvis nogen HVER gang, de falder over en hetz i én eller anden sammenhæng, --uanset om det er arne eller en af HANS ofre, det går ud over--- SÅ kunne man gå ind og "begave" offeret med points efter hvad man nu har råd til at give, og efter hvor grov man synes, at krænkelsen er..
Så ville de mest krænkede personer blive rige.... Til ærgrelse for krænkeren.
Og folk i almindelighed ville nok tænke sig om, inden de blev for grove, for det kunne jo udløse kontant betaling til ofrene -fra andre kandubrugere.
| |
|
Jeg synes, det er bedre at ignorere dem, der ikke har fået en ordentlig opdragelse.
Grunden til deres opførsel kan jo være, at de vil have opmærksomhed - og dét får de på ovennævnte måde.
Hanne
| |
|
Jamen Birgitta, hvad hjælper det at de krænkede bliver "rige" . De point er da så revnende ligegyldige...og det synes de fleste jo, så det ærgrer nok ikke ret mange
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 03-10-05 14:58 |
|
devedjegikkerigtig... Netop de brugere, der er tale om lige nu, de er jo noget oppe og køre over de mange points, som arne har fået. ---Selv om det er "politisk korrekt" at sige, at man er ligeglad.
Og så skal man nok heller ikke underkende virkningen af den moralske opbakning, som man kan give, -uden at forstyrre den tråd, som man oplever overgreb i.
Hvis man f.eks. synes at arne er grov overfor én eller anden i en tråd, så kan man kort meddele "svieogsmertepoints" til den krænkede. Og derefter oprette en gavetråd. I gavetråden kan man jo så begrunde sin handling.
Den oprindelige tråd kan så fortsætte med mindst mulig forstyrrelse.
Men DET er så ikke mit job, for jeg har tænkt mig at holde mig til at "begave" de tråde, der bliver oprettet udelukkende med henblik på at genere en eller anden kandubruger. Uanset årsag.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 04-10-05 18:08 |
|
Der kan du se Birgitta, hvad der kommer ud af, at en eller anden tumpe... (læs tedd listepik fy føj loool), begynder at pladre rundt på Kandu med sine egne paranoide fortolkninger. I guder.....
At du gir point til Rouladearne er lige vand på min mølle hi hi, og at du gør det med andre intentioner end jeg vill ha' gjort, er jeg da græsk-katolsk over for LOOL
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 04-10-05 20:57 |
|
Najjj sov du bare trygt.... vi er bare ikke enige, men det er vi jo ikke uenige om LOOL
| |
|
Amen
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 04-10-05 23:10 |
|
Rfour
Citat Og den mening burde du holde for dig selv. |
Lad os lige slå fast en gang for alle Rfour, at min mening kommer DU under ingen omstændigheder til at kunne holde tilbage. Ej heller din belæring, om hva jeg kan og IKKE kan.
At jeg mener Birgitta ikke har fået sat pæren i lampen, kan du så bare lige så stille gå udenom.
Så kan du IKKE lide min mening i en tråd, der er oprettet af MIG, jamen fint så hold dog snotten væk.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 05-10-05 14:00 |
|
Ohh, KLUMME!!! Nu rødmer jeg helt.........
---Men godt brølt, papertiger, selvfølgelig må du udtrykke DIN mening i DIN tråd...
-----------vil du så udtrykke ANDRES mening i ANDRES tråde?????????
Kommer du liiige og orner min pære? Ka' du sådan noget, superpaperman???
Næ, jeg er heller ikke fuld i dag.. Så'n ER jeg bare...
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 05-10-05 15:31 |
|
Klumme troede squ da du var the hitman
Birgitta, nej det kan jeg IKKE , hvilket også er årsagen til oprettelse af denne tråd.
Så hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver, så sig til for så vil jeg gerne skrive det lidt laaaangsommere for DIG, men som en start kan du jo lige læse indgangsspørgsmålet til DENNE tråd.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 05-10-05 17:34 |
|
Njah, det var da ikke noget, jeg ville nævne, hvis ikke du selv spurgte, -boy...
Hvis du gjorde dig lidt mere umage med din tegnsætning, så ville jeg nok ikke behøve at bruge så meget hjernekapacitet på at forstå, hvad du mener.Det jeg be'r om er: Lidt flere punktummer, og grammatisk korrekte kommaer...
Men du staver rigtig godt, og jeg ville ALDRIG have nævnt det lille problem med tegnsætningen, hvis du ikke selv havde spurgt..
---Nu håber jeg ikke, at jeg har såret dig...
Men hvis det overstiger dine evner, så fortvivl ikke. For Mor her læser fint i stearinlysets skær. Det tager bare lidt længere tid.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 08-10-05 13:37 |
|
nå..
men hvis du ikke kan gøre det bedre...
Det må du undskylde, jeg skulle aldrig have sagt noget, -selv om du jo selv spurgte..
Det har aldrig været min mening at såre eller fornærme dig.
| |
|
Ingen returpoint så længe man er heldig at få mail, inden der er gået en time..
Du skulle have ventet med at lukke dit spørgsmål til en dag,
hvor kandus server er nede
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|