|
| Knaller køre haggende Fra : m_bb | Vist : 827 gange 50 point Dato : 02-03-05 12:12 |
|
hejsa. min knallert en pgo hot 50, køre meget mærkeligt.
den starter kanon godt og holder en rigtig flot tomgang.
men lige så snart jeg giver den gas begynder den og hoste og hagge, og vil slet ikke komme op i omdregninger.
jeg har været kaburatoren i gennem og renstet den grundigt, jeg har også skiftet platiner.
det underlige er at den kan køre godt et stykke tid, men så er det som om at den mister tændingen og går i stå, så kan jeg vente et minut og så køre den på den der hostende måde, hvor den ikke kan kommet op på mere end 20km/t...
jeg har en mistanke om det måske kunne være cyl. hvis topstykket måske ikke sad helt tip top? men det tror jeg nok mest fordi det er det eneste på den knallert jeg ikke har skiftet endnu
er det noget der kan hjælpe mig?
mvh
Magnus
| |
| Kommentar Fra : karsten77 |
Dato : 02-03-05 14:11 |
|
Det lyder som dit tændrør.. Prøv at skifte det
Karsten
| |
| Kommentar Fra : Trinethk |
Dato : 02-03-05 14:12 |
|
Kunne det ikke lyde lidt somom den ikke får luft nok ?
Somom den er ved at drukne ? har du cheket luftfiltret, måske skal det skiftes ?
Ellers tror jeg det her er en ide du vil syntes om.
Det kan også være de har svaret derinde
http://www.rcgalleri.dk/
| |
| Kommentar Fra : Trinethk |
Dato : 02-03-05 14:15 |
|
Ej,,og undskyld...Ikke en IDE du vil syntes om,,,Men en Side du vil syntes om.......................
Tror liiiige jeg går hen og lægger mig lidt !
| |
| Kommentar Fra : karsten77 |
Dato : 03-03-05 17:00 |
| | |
| Kommentar Fra : m_bb |
Dato : 03-03-05 17:29 |
| | |
| Kommentar Fra : m_bb |
Dato : 03-03-05 17:35 |
|
jeg har skiftet lyftfilteret for ikke så længe siden. (en måned) så det nok ikke det. det er massere gnist på tændrøret og jeg har prøvet at skiftet det aligevel, men det hjalp ikke. men her den anden dag forføgte jeg at åbne ind til min cylle og den har et par lange risser! så det har nok været mangel på komerration. nu har jeg så bestilt en ny cylle, men mit problemet er så at jeg før krøte med standart og det her er en 47mm. er det noget jeg skal gøre ved min knallert ellers. jeg har i forvejen en tun udstødning og en polini vario, men min kaburator er standart, så den skal jeg vel have dysset om? ved i hvilken dysse, sådan cirkus jeg skal købe mig? og ved i noget om hvordan jeg skal køre den til osv. ?
MVH Magnus
| |
| Kommentar Fra : Nikker |
Dato : 03-03-05 23:09 |
|
Jeg satte engang en 45 mm på min puch maxi .
der satte jeg en 90 dyse i . og den kørte fint indtil stembel ringen ikke ville mere.
cylinderen køres til sådan
kør med lave omdrejninger og ikke over 1/3 gas ved de første 50Km
herefter med 2/3 gas ved de næste 150Km og imellem 2/3 og fuldgasved de næste 100 km. først efter 300km
er cylinder/ stembel kørt til.
sådan :)
| |
| Accepteret svar Fra : Nikker | Modtaget 50 point Dato : 03-03-05 23:09 |
|
Jeg satte engang en 45 mm på min puch maxi .
der satte jeg en 90 dyse i . og den kørte fint indtil stempel ringen ikke ville mere.
cylinderen køres til sådan
kør med lave omdrejninger og ikke over 1/3 gas ved de første 50Km
herefter med 2/3 gas ved de næste 150Km og imellem 2/3 og fuldgasved de næste 100 km. først efter 300km
er cylinder/ stempel kørt til.
sådan :)
| |
| Godkendelse af svar Fra : m_bb |
Dato : 04-03-05 13:31 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|