|
| Kommentar Fra : epoxy_88 |
Dato : 23-12-04 19:11 |
|
Ja der er noget galt med ledningsforbindelsen..
Måske en løs/knækket ledning..
| |
| Kommentar Fra : epoxy_88 |
Dato : 23-12-04 19:11 |
|
Ja der er noget galt med ledningsforbindelsen..
Måske en løs/knækket ledning..
| |
| Kommentar Fra : epoxy_88 |
Dato : 23-12-04 19:11 |
|
Ja der er noget galt med ledningsforbindelsen..
Måske en løs/knækket ledning..
| |
| Kommentar Fra : bumsbabs |
Dato : 23-12-04 21:59 |
|
Okay hvordan kan jeg måle det, bne?
epoxy_88 --> Nej tror ikke der er knækket nogen ledning/løs forbindelse, for alt el virker som det skal. (undtagen elstart, men det er fordi der er for høj kompression på cyllen. Den kører rundt som den skal.)
Mvh Steffen.
| |
|
Det er 2 forskellige problemer, forlyset kan skyldes at der er dårlig forbindelse i lyskontakten, eller simpelthen at forlyspærens kontakt ikke trykker hårdt nok på bundstykket.
Blinklysets fejl, er enten at dit batteri er færdig, eller blinkrelæet er defekt, men det mest sandsynlige er at spændings regulatoren er stået af, så der kommer overspænding ind på batteriet og blinkkredsen. Det vil med tiden få batteriet til at blive for varm, koge vandet af, og til sidst ødelægge batteriet. (Hvornår har du sidst set efter syrestanden på batteriet, og efterfyldt med destilleret vand?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=374458286&n=282580713&pn=1240158046
Hvis spændingsregulatoren tillader for stor spænding, vil du også opleve at dine pærer springer tit.
VH Palle Hansen
| |
| Accepteret svar Fra : pallebhansen | Modtaget 120 point Dato : 29-12-04 20:47 |
|
Der skal nok et nyt til, de holder jo kun ca 3 år.
Men jeg vil ikke påstå "helt sikkert" at fejlen ligger i et dårligt batteri, men det hænger måske sammen med at du ikke kan starte med elstarteren.
Du kan jo prøve at sætte et andet til som hjælpe batteri, feks et andet knallertbatteri, eller et bilbatteri, men hvis du sætter et så kraftigt et til som et bilbatteri, er det nok klogt at fjerne en ledning på dit knallertbatteri.
Altså fjern minusen fra dit batteri, og før ledningen til minus(sort) på bilbatteriet. Før plus til plus på de 2 batterier.
Du skal bruge startkabler.
Se så om den vil starte.
Hvis den vil det, skal du jo have et batteri købt alligevel.
VH Palle Hansen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|