/
Forside
/
Teknologi
/
Internet
/
E-Mail
/
Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#
Navn
Point
1
o.v.n.
20481
2
miritdk
16341
3
Klaudi
15149
4
refi
14168
5
dk
5555
6
tedd
5322
7
webnoob
5265
8
BjarneD
5014
9
emesen
4154
10
bentjuul
3460
jeg kan ikke tjekke min email
20-09-04 18:20
: tedd
20-09-04 18:20
: tedd
20-09-04 18:27
: CCjunior
20-09-04 18:45
: tedd
20-09-04 18:52
: CCjunior
20-09-04 18:54
: Soran
20-09-04 19:18
: tedd
20-09-04 19:29
: CCjunior
20-09-04 19:49
: CCjunior
20-09-04 20:52
: Soran
20-09-04 21:04
: CCjunior
21-09-04 01:16
: Soran
21-09-04 16:57
: CCjunior
22-09-04 18:52
: Soran
jeg kan ikke tjekke min email
Fra :
CCjunior
Vist : 564 gange
50 point
Dato :
20-09-04 18:14
jeg sidder på 20 min og venter på at komme igennem til hotline..
jeg kan ikke tjekke min email..den skriver
The connection to the server has failed. Account: 'mail.tiscali.dk', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Port: 5100, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E
jeg har for få dage siden instaleret avast virus scanner.. ( meget rost af Arlet )
hvad skal jeg lige gøre..har prøvet at slå scanner fra men det hjalp ikke..eller fik jeg ikke slået den ordentligt fra..
Junior
Kommentar
Fra :
tedd
Dato :
20-09-04 18:20
Lyder mere som en port fejl! Pop3 bruger normalt port 110. Har du en firewall?
Kommentar
Fra :
tedd
Dato :
20-09-04 18:20
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q191687
Kommentar
Fra :
CCjunior
Dato :
20-09-04 18:27
tedd.. det ser jo ud som om det er det der er galt..hvad dælen er det så jeg skal gøre.. mangler en step by step for dummies..
Kommentar
Fra :
tedd
Dato :
20-09-04 18:45
Hmm? Hvad bruger du som email program?
Kommentar
Fra :
CCjunior
Dato :
20-09-04 18:52
outlook express
Kommentar
Fra :
Soran
Dato :
20-09-04 18:54
Jeg havde samme problem... '127.0.0.1' er ikke din mail-server, men derimod avast, der bruger den port og sådan skal det være...
Kør Mail protection Wizard fra avast og fjern beskyttelsen af alle mail-konto, så kan du tjekke mail igen... prøv så at køre den igen og tilføje beskyttelse... Efter et par gange virkede det for mig
Kommentar
Fra :
tedd
Dato :
20-09-04 19:18
lyder som en sandsynlig løsning!
Kommentar
Fra :
CCjunior
Dato :
20-09-04 19:29
kan se at du har ret Soran.. det er avast der bruger den.. men det driller nu godtnok lidt det med at få den slået fra..
Kommentar
Fra :
CCjunior
Dato :
20-09-04 19:49
jeg kan simpelt hen ikke få den til det..kan man ikke ændre de porte som outlook express kører med eller dem som avast kører med..
Kommentar
Fra :
Soran
Dato :
20-09-04 20:52
Og du har prøvet Mail Protection Wizard? Automaticlly remove protection from all my accounts...
Kommentar
Fra :
CCjunior
Dato :
20-09-04 21:04
jep..intil flere gange..nu har jeg sletet avast..Men det hjalp ikke engang..så nu er der rigtig grus i maskineriet..
Accepteret svar
Fra :
Soran
Modtaget 50 point
Dato :
21-09-04 01:16
Hmm... Så må du ændre det manuelt under Funktioner -> Konti... Vælg den du vil redigere og tryk Egenskaber... Vælg fanebladet Servere... Indtast så dine oplysninger igen som du sikkert har fået fra din internetudbyder ellers er her et lille fif:
Fra Kontonavn tages alt efter # og skrives i Indgående post istedet for 127.0.0.1... Slet så # og alt efter i Kontonavn...
Tryk på Indstillinger ved Min server kræver godkendelse... Tag det der står i Kontonavn minus # og tryk ok - skriv nu dette i udgående post og fjern fluebenet ved Min server kræver godkendelse...
Så mener jeg det skulle være det...
Godkendelse af svar
Fra :
CCjunior
Dato :
21-09-04 16:57
Tak for svaret Soran.
det viste sig at mine istilinger i outlook express var blevet ændret af Avast.. det hjalp da de rigtige blev indtastet..
Junior
Kommentar
Fra :
Soran
Dato :
22-09-04 18:52
Det var så lidt... Men husk nu at din e-mail-konto er ubeskyttet nu, og det er småfarligt
Der er mange viruser, der spreder sig af den vej, så du må hellere få en eller anden form for beskyttelse...
Jeg ville ikke opgive avast helt endnu... Havde som sagt selv det problem du beskrev, men kom til at virke med tiden... Og så er det jo gratis
Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Alle emner
Teknologi
Internet
E-Mail
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177556
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408866
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.