|
| Accepteret svar Fra : pallebhansen | Modtaget 80 point Dato : 01-09-04 18:27 |
|
En FZ50 er klart bedst at køre på, mere stil og stivere stel, med gode affjerderingsegenskaber, men hvis man ikke er god til, eller ønsker at lære at skifte gear, så er Maxi lettere, og nemmere.
Til Maxi kan der fåes næsten alt ved THansen, og reservedelene er billige.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 01-09-04 21:13 |
|
Man kan også få Maxi med 2 håndgear Og så er maxi også lettere at passe og skal du have dele er det også nemt at få privat evt.
Mvh Sune
| |
|
tronddk: Nej for så er det jo kun en 1. gearet, man tæller jo ikke frigearet med.
Og nej man kan ikke let lave en alm Maxi om til 2. gearet, da det er hele gearkassen (Blokken) der er anderledes.
Jeg har både en Maxi og FS1, og jeg tør ikke køre stærkt på Maxien, den er alt for "dinglet", også hvad angår bremser og dæk. Men hvis du bare skal køre 30, såå.
VH Palle Hansen
| |
|
Det har jeg aldrig hørt, har da haft ca 7 stk, der alle kørte mere end 50km/t.
FS1 har noget af de kraftigste motordele, og krumtap, der er lavet for knallerter. Og den maskine der kan fåes flest stumper til.
Men hvis du sætter stort tun på, kan du da godt få den til at sætte sig, men det sker kun hvis du ikke vil køre cylinderen til, og kører med for lille dyse i karburatoren. Men det kan ske for alle motorer.
VH Palle Hansen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|