Nu har et så stort tun, slet ikke godt af at køre med standard-karburator, da det ikke får luft nok, og lettere sætter sig, men hvis du vil, er strålespidsen nok i overkanten med og uden standard-luftfilter.
Dog sker der bestemt ikke noget ved at køre med for stor strålespids, specielt ikke under tilkøring. Det køler jo bedre med for stor strålespids, og det værste der kan ske, er at du let drukner den.
Tændrøret er normalt BR6HSA, men skal have et højere varmetal, for at kunne komme af med varmen, og derfor skal du have: BR8HS
http://www.thansen.dk/product.asp?c=294604683&n=282593231&pn=282593292
MEN DET ER JO ET MED KORT GEVINDLÆNGDE, SOM DET ORGINALE, DU SKAL SIKRE DIG AT DET GÅR NED I FLUGT MED UNDERSIDEN AF DIT TOPSTYKKE. Og hvis topstykket er beregnet til langt gevind, skal du jo have: BP8ES :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=294604683&n=282593231&pn=747988590
http://home1.stofanet.dk/carl/honda.sfx.htm
VH Palle Hansen