|  | 		    
					
    
        
            
                
                | |  | Tiscali, umulig support Fra :
  Hjeds | Vist : 1709 gange 100  point
 Dato :  08-05-02 09:56
 | 
 |  | Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
 Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare andre mod at bruge firmaet?
 
 
 |  |  | 
 | |  | Accepteret svar Fra :
  dk  |  Modtaget 110  point
 Dato :  08-05-02 10:07
 | 
 |  | 
 
                jeg kan kun give dig ret, problemet ligger i at de er/har ved at ændre på deres servere, som bl.a. har betydet man har fået nyt brugernavn og det har givet en del drift problemer.
 her er lidt klarhed omkring mail problemerne.
 start outlook op, klik på funktioner > konti > fanebladet post dobbeltklik
 på det der står i rubrikken (f.eks dit navn) klik på fanebladet servere
 indgående post skal der stå mail.tiscali.dk     slet hvad der står i forvejen
 udgående post skal der stå mail.tiscali.dk     slet hvad der står i forvejen
 i kontonavn skal der stå    din email adr. hos tiscali    slet hvad der står i forvejen
 i adgangskode skal du ikke ændre på noget
 klik på anvend
 klik på ok hele vejen tilbage.
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  Hjeds | 
 Dato :  08-05-02 10:32
 | 
 |  | 
 
                Jeg har prøvet ovenstående råd, men kan stadig ikke komme igennem, jeg har prøvet at bruge min overordnede adgangskode, som Tiscali anbefaler på deres hjemmeside, men uden held
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  dk  | 
 Dato :  08-05-02 10:43
 | 
 |  | 
 
                hmmm 
 prøv at klik dig ind her
http://webmail.tiscali.dk/mail/main?language=tiscali.dk i Brugernavn taster du din email adr. hos tiscali (f.eks hjeds@ticali.dk)
 i adgangskode taster du den kode som du har brugt hele tiden
 hvis du ikke kan komme ind, bruger du en forkert adgangskode.  
 hvis du kan komme ind, tyder det på du sat outlook forkert op.
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  PARKENSS  | 
 Dato :  08-05-02 12:24
 | 
 |  | 
 
                Hej
  Kun èn ting at gøre,---! Ring til dem på 38 14 70 10. Få en forklaring på, om det er hos dig eller dem problemet ligger.
  Mvh
  Parkenss
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  dk  | 
 Dato :  08-05-02 14:45
 | 
 |  | 
 der en måde mere du kan prøve !
 i brugernavn skriver du dit gamle brugernavn efterfulgt af din email adr.
 (f.eks hej123456@tiscali.dk) slet hvad der står i forvejen. 
 i adgangskode, den du har brugt hele tiden.
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 > Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
 > kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
 > brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
 De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de 
 egentlige problmer stort set er overstået.
 Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php>  og 
 anvender det korrekte brugernavn etc.
 Det er lidt svært at hjælpe her, da du ikke giver mange oplysninger 
 om, hvad du konkret oplever af fejl. Og udfra kandu er det tillige 
 svært at vide, hvilken klient du prøver at hente med (fx accepterer 
 nogle ikke @ i brugernavnet).
 Jeg kan meget vel have overset dig i de interne grupper, men dér er 
 der mildt sagt større sandsynlighed for at få hjælp end her (fx i 
 <news:worldonline.dk.support>). Forudsat det er det, du ønsker, 
 selvfølgelig.
 -- 
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
 Hurtige links (endnu lidt skrabet): http://stegen.dk/wol.htm |  |  | 
 |  |  | 
 
                On Thu, 09 May 2002 22:03:15 GMT, "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:
 Hej,
 >Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
 >andre mod at bruge firmaet?
 Udover umuligheden af at komme i kontakt med dem, har jeg det problem,
 at min hjemmeside, som lå hos home.worldonline.dk/fpe<mit brugernavn>
 er forsvundet.
 Jeg har selvfølgelig prøvet at erstatte worldonline med tiscali, men
 det virker ikke.
 Jeg har ikke problemer med at hente post med min mail clients (Agent)
 gamle worldonline opstilling.
 Hvor mon hjemmesiden er blevet af??
 Venlig hilsen Ole Rosted
 ps. det er ikke mig, der husker URL'en forkert! Min browser log
 bekræfter dette.
 pps. den var lavet med FrontPage extensions, hvilken kendsgerning
 næppe betyder noget?
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                In <Xns920AF7EB35D2RudiStegen@212.54.64.134> Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> writes:
 >Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 >> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
 >> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
 >> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
 >De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de 
 >egentlige problmer stort set er overstået.
 >Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php>  og 
 >anvender det korrekte brugernavn etc.
 Hvis der var f.x. "&" eller "@" i det gamle password, saa har du problemer, da det nye system ikke
 understoetter en raekke tegn.
 Mvh
 Martin
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> skrev
 > Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
 > ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
 > en der kan hjælpe mig med en løsning?
 Er det en al. kendt at Tiscali er et Anders And fortagende ?
 Nå men, prøv at brug en af de interne Tiscali grupper, det kan være at du
 har bedre held med at få hjælp der.
 --
 Søren Blom
 soren@blom.dk
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 Hej
 "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:
 >Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
 >ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
 >en der kan hjælpe mig med en løsning?
 Måske - Hvis du til hentning af post (login i din postkasse) bruger et
 andet password end det du bruger til at logge på nettet, altså ved
 dialup, så ændrer dit "mail-password" til samme psw. som du bruger ved
 dialup.
 -- 
 M.v.h. Ole®
                
                
                 |  |  | 
 | |  | Kommentar Fra :
  Hjeds | 
 Dato :  16-05-02 09:01
 | 
 |  | 
 
                Tak for mange gode svar på mit spørgsmål, desværre er jeg endnu ikke kommet igennem, jeg prøver stadig.
 venlig hilsen
 hjeds
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
 hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.
 Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
 at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
 "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
 news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
 > Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
 > ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
 > en der kan hjælpe mig med en løsning?
 > Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
 > andre mod at bruge firmaet?
 >
 > --
 > Leveret af:
 > http://www.kandu.dk/ > "Vejen til en hurtig løsning"
 >
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                On Sat, 18 May 2002 17:38:22 +0200, "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com>
 wrote:
 >Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
 >hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.
 >
 >Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
 >at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
 >
 Har nu aldrig nogensinde betalt for tlf support når jeg har haft brug
 for det. Der findes jo også et "normalt" tlf nr. - man skal bare ringe
 på de rigtige tidspunkter, f.eks. søndag så er der ikke lang ventetid.
 Men det er selvfølgelig surt når det er et her og nu problem.
 Lars
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> skrev i en meddelelse
 news:3ce67570$0$11906$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
 Hvorfor det?
 Hvis dit produkt ikke berettiger til gratis support er det vel ok?
 --
 Martin Højriis Kristensen  -  http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/  - Nu med ulødigt content
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                Hej Ole Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 > Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5
 > kr pr min, at tage penge for tlf support. det er sgu for
 > dårligt.. 
 Udover at betalingssupporten kun koster 2 kr. pr. minut (men det var 
 engang 5 kr.) er der altså også en alm. support til normal 
 telefontakst.
 -- 
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
 news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
 > Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
 > ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
 > en der kan hjælpe mig med en løsning?
 > Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
 > andre mod at bruge firmaet?
 Tja, jeg vil da gerne blande mig i koret af utilfredse røster. I forbindelse
 med udskiftning af system forsvandt mine LANmail postkasser fuldstændig. Jeg
 har naturligvis forsøgt mig som Tiscali skriver på deres hjemmeside, men jeg
 tror at mine postkasser er sendt til de evige bitmarker. Mens alt dette
 skete flyttede jeg postkasserne over til en anden server fordi man ikke
 engang kunne komme i telefonkø hos Tiscali support. Så rapporterede jeg
 problemet via deres webformular og har intet hørt siden. Jeg har heller ikke
 rykket dem fordi jeg af andre grunde nu skifter ISP. Det er helt klart for
 mig at dette "skift til nyt system" ikke har været smertefrit for alle, men
 man kan jo kun håbe at problemerne efterhånden bliver løst.
 For at citere en ven (og ny kunde hos Tiscali): "Overgangen til eDontCare h
 ar vist ikke været det bedste customer-relations move Tiscali har gjort".
 --
 Martin
                
                
                 |  |  | 
 |  |  | 
 
                On 24 May 2002 09:56:47 +0100, "Martin Liversage"
 <nospam100111008a@liversage.com> wrote:
 >"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
 >news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
 >> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
 >> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
 >> en der kan hjælpe mig med en løsning?
 Brug de interne grupper, der er masser af svar   |  |  | 
 | |  | Du har følgende muligheder |  | 
 |  | 
            
               
                    Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
 Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
 |  |  | 
 |  |